וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובה יותר בלי רונאלדו? בספרד משבחים את "המאמץ הקבוצתי" של ריאל מדריד

במדריד שיבחו את הקבוצה אחרי הרביעייה מול אייבר ועיתונאי ה-AS הזכיר כי אלופת אירופה ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים בלי הכוכב הפורטוגלי: "זו היא מדריד", "המאמץ הקבוצתי ניצח"

one

כריסטיאנו רונאלדו קיבל אתמול (שבת) מנוחה ולא שיחק במפגש של ריאל מדריד מול אייבר, משחק שעל הנייר היה אמור להיות קשה אחרי ה-1:1 בסיבוב הקודם בברנבאו. אלא שלמרות חסרונו של כוכב הבלאנקוס, ויש שיגידו שבגלל חסרונו, הקבוצה נתנה הצגה וחיסלה את אייבר עם שלישייה כבר במחצית בדרך ל-1:4 קליל. "זו היא מדריד", כך נכתב בתקשורת של מדריד, שהדגישה כי העבודה הקבוצתית של הבלאנקוס היא שהביאה לניצחון, מה שלא קרה בשלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה, משחקים שבהם כריסטיאנו רונאלדו שיחק כמובן.

עוד בנושא:

זידאן מרוצה מהתאוששות, ראמוס מכחיש ביקורת על רונאלדו

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
עדיף לריאל בלעדיו? בספרד תוהים/AP

מסתבר שיש גיבוי סטטיסטי לפרשנות המקומית שסוברת שריאל טובה יותר בלי הכוכב הפורטוגלי שלה. כתב ה-אס" פדרו מרטין הצביע על הנתון הדי מפתיע שלפיו ריאל מדריד ניצחה בכל תשעת משחקיה האחרונים ללא רונאלדו וגם כבשה במשחקים הללו 24 שערים לעומת 8 בלבד שספגה.

כזכור, לפני המפגש מול אייבר ריאל מדריד ניצחה רק את ויאריאל בזכות מהפך מטורף, סיימה ב-3:3 משוגע עם לאס פלמאס בזכות צמד מאוחר של רונאלדו והפסידה 2:1 בוולנסיה, משחק שגם בו CR7 הבקיע. רונאלדו אגב, צפוי לחזור להרכב של הבלאנקוס במשחק בעוד יומיים שבו תתארח אלופת אירופה אצל נאפולי אחרי ה-1:3 במשחק הראשון בשמינית הגמר בברנבאו. רונאלדו ערך את אימון הבוקר יחד עם חבריו, כאשר גם גארת' בייל יחזור להרכב אחרי שלא שיחק בליגה בשל השעייה. החיסורים היחידים של זידאן למשחק מול נאפולי הם של רפאל וראן הבלם הצרפתי ופאביו קונטראו המגן הפורטוגלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully