וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס איבדה נקודות, חמישייה לאינטר, בלוטי הפציץ

הגברת הזקנה נעצרה אחרי עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות עם 1:1 מול אודינזה. פרישיץ' (צמד), באנגה, איקרדי וגליארדיני חגגו 1:5 על קליארי. החלוץ הלוהט כבש שלושער בניצחון טורינו

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס (משמאל) עם השופט אנטוניו דמאטו. רויטרס
הציל נקודה. בונוצ'י/רויטרס

אחרי הניצחון הגדול של נאפולי על רומא אתמול, המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ויובנטוס איבדה נקודות כאשר סיימה רק ב-1:1 מול אודינזה. אינטר הביסה 1:5 את קליארי, מלך שערי הליגה אנדראה בלוטי כבש שלושער בניצחון טורינו. מי שפתחו את היום הן אטאלנטה ופיורנטינה שנפרדו ביניהן ב-0:0 בברגמו. לאציו ניצחה 0:2 בבולוניה.

אודינזה - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה נעצרה אחרי עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך לא תצטער על כך יותר מידי. בעקבות ההפסד של רומא, גם הנקודה הזו הספיקה כדי להגדיל את הפער של יובה בצמרת, ל-8 נקודות. דובאן ספאטה (37) דהר לבדו כמעט חצי מגרש והכניע את ג'אנלואיג'י בופון מתוך הרחבה, בונוצ'י (60) איזן בנגיחה אחרי כדור חופשי של פאולו דיבאלה. האורחת הצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדי ליגה.

שחקני אינטר חוגגים עם אבר באנגה (במרכז). GettyImages
איזה חגיגה של אינטר/GettyImages

קליארי - אינטר 5:1

הנראזורי התאוששו מההפסד הביתי לרומא במחזור הקודם עם רביעייה מרשימה, ולראשונה מפברואר 2016 הצליחו לכבוש לפחות שלושה שערים במשחק חוץ. אבר באנגה בישל את הראשון לאיבן פרישיץ' (34) בכדור עומק נפלא, וכבש את השני בבעיטה חופשית מסובבת לפינה (39). הקרואטי (47) קיבל את הכדור ממאורו איקרדי והשלים צמד, שהעלה את מאזנו העונה לתשעה שערי ליגה, הכי הרבה מאז שכבש עשרה במדי וולפסבורג ב-2013/14. איקרדי כבש (67) בפנדל, לאחר שהוכשל על ידי השוער גבריאל., רוברטו גליארדיני חתם (89). מרקו בוריילו רק צימק בדקה ה-42.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו חוגג. GettyImages
פשוט ענק. בלוטי/GettyImages

טורינו - פאלרמו 1:3

איזה עונה מדהימה עוברת על אנדרה בלוטי. החלוץ בן ה-23 הגיע למשחק עם 19 שערי ליגה, וחלק את ראש טבלת מלכות שערי הליגה יחד עם גונסאלו היגואין ואדין דז'קו. כעת, לאחר המפגש עם האקסית, בלוטי ניצב חופשי ומאושר בפסגה עם 22 שערים, לאחר שהפציץ שלושער אדיר והעלה את מאזנו לשמונה שערים בחמשת המחזורים האחרונים. אנדרה ריספולי (30) העלה את האורחת ליתרון, אך בלוטי סיפק מהפך בזק (73, 76, 81) בזכות שלושה מצבים נייחים, והחזיר את טורינו למסלול הניצחונות. בלוטי הוא השחקן הראשון של טורינו שכובש פעמיים שלושער בעונה אחת, מאז וין קיפט ההולנדי בעונת 1986/87.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
תיקו במגרש קשה. פאולו סוזה/GettyImages

אטאלנטה - פיורנטינה 0:0

עם רצף של ארבעה ניצחונות, כולל ה-0:2 המדהים בחוץ על נאפולי במחזור הקודם וכשהיא פוזלת אל המקום השלישי, אטאלנטה המפתיעה אירחה את פיורנטינה הלחוצה של פאולו סוזה וקיוותה להמשיך את המומנטום, אך נעצרה מול הסגולים שלא ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם. האזורי היו טובים בהרבה, אבל שוער פיורנטינה צ'יפריאן הציל את סוזה וגם טכנולוגיית קו השער מנעה מהסגולים הפסד שמיני העונה.

בולוניה - לאציו 2:0

התכולים מסיימים את המחזור במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות. צ'ירו אימובילה כבש צמד, בדקה התשיעית בנגיחה מקרוב ובדקה ה-74 אחרי בישול מצוין בכדור עומק של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. בולוניה ממשיכה להתרסק וסיימה מחזור שמיני ללא ניצחון, בעוד לאציו שמרה על המומנטום אחרי הניצחון על רומא בחצי גמר הגביע והיא עם 13 נקודות מ-15 האחרונות בליגה.

תוצאות נוספות:

קרוטונה - ססואולו 0:0

אמפולי - גנואה 2:0
לגנואה: אוליבייה נצ'אם (89), אוסקר היליימרק (91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully