וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עודד ברנדווין חתם עד לסיום העונה

5.3.2017 / 11:21

הגארד (1.79, 29) שפתח את העונה בפועל תל אביב יערוך כבר הערב את הבכורה שלו במדים הכתומים נגד מכבי חיפה, ויתפוס באופן זמני את המשבצת של אבי בן שימול שייעדר בשבועות הקרובים

one

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד עודד ברנדווין עד לסיום העונה. כבר ביום רביעי האחרון פרסמנו כי ברנדווין נמצא על סף סיכום במועדון, והמגעים עמו המשיכו עד היום בבוקר, כשכבר אמש הודיעה ראשון לציון למכבי חיפה שהשחקן יהיה בסגל הקבוצה למשחק היום, כדי שיוכל לשחק על פי חוקי מנהלת הליגה. ברנדווין ייכנס באופן זמני לנעליו של אבי בן שימול, שייעדר בשבועות הקרובים בעקבות דורבן ברגלו, כשבקבוצה עושים מאמצים גדולים כדי לצרף גארד זר במקומו של פטריק ריצ'רד.

עודד ברנדווין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יערוך בכורה יחד עם המאמן שלו. ברנדווין/ברני ארדוב

ברנדווין (1.79, 29) רשם אשתקד עונה טובה מבחינה אישית במדי עירוני נהריה כשקלע 6.8 נקודות למשחק והוביל את הקבוצה למקום הרביעי בעונה הסדירה. העונה ניהל מגעים עם מספר קבוצות, אך חיכה להצעה מתאימה ולבסוף חתם לחודשיים בהפועל תל אביב, ולא קיבל הזדמנות מספקת. לאחר מכן שוחרר מהקבוצה, וחזר עם הפציעה של רביב לימונד לחודש נוסף. בסך הכל שותף בשמונה משחקים בהם רשם 1.8 נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-10.4 דקות בממוצע למשחק.

הכתומים יעלו הערב (21:05, ספורט 5) למשחק נגד מכבי חיפה בקו האחורי עם ברנדווין ומאליק ווינס ששיתופו היה מוטל בספק במהלך השבוע האחרון לאחר שסבל לטענתו מזעזוע מוח, כתוצאה מפציעה עוד משבוע לפני כן. ווינס עבר בדיקות מקיפות ששללו פגיעה, וחזר להתאמן אמש, ויעמוד לרשותו של המאמן שמוליק ברנר, שיעמוד הערב לראשונה על הקווים של הכתומים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully