וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עודד ברנדווין על סף סגירה

1.3.2017 / 19:49

הרכז (29, 1.79) ששיחק בשתי קדנציות שונות העונה בהפועל תל אביב עשוי להצטרף לאלופה ולחזק את הסגל אחרי שחרורו של נמרוד לוי והפציעות של פטריק ריצ'רד ואבי בן שימול

one

מכבי ראשון לציון נמצאת על סף סגירה עם הגארד עודד ברנדווין ששיחק העונה בשתי קדנציות שונות בהפועל תל אביב. ברנדווין, ששהה לאחרונה בבלגרד, מנהל מגעים עם ראשי הקבוצה לאחר שחרורו של נמרוד לוי והפציעות של פטריק ריצ'רד ואבי בן שימול, ועשוי לחתום בקרוב ולהצטרף לשורות האלופה. הכתומים מחכים גם להתבהרות בנוגע למצבו של אבי בן שימול אחרי המשחק נגד מכבי חיפה כדי לקבל החלטה סופית בעניינו.

עודד ברנדווין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאלופה. ברנדווין/ברני ארדוב

ברנדווין (1.79, 29) רשם אשתקד עונה טובה מבחינה אישית במדי עירוני נהריה כשקלע 6.8 נקודות למשחק והוביל את הקבוצה למקום הרביעי בעונה הסדירה. העונה ניהל מגעים עם מספר קבוצות, אך חיכה להצעה מתאימה ולבסוף חתם לחודשיים בהפועל תל אביב, ולא קיבל הזדמנות מספקת. לאחר מכן שוחרר מהקבוצה, וחזר עם הפציעה של רביב לימונד לחודש נוסף. בסך הכל שותף בשמונה משחקים בהם רשם 1.8 נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-10.4 דקות בממוצע למשחק.

ראשון לציון מתכוננת בימים אלה למשחק נגד מכבי חיפה, משחק הבכורה של המאמן החדש שמוליק ברנר על הקווים. מלבד החיפוש אחר זר במקומו של פטריק ריצ'רד, והמאמצים לצרף שחקן ישראלי במקומו של נמרוד לוי, צריך ברנר גם לחפש עוזר מאמן לאחר שעוזר המאמן השני של הקבוצה, אדיר עמר, לא אמור להמשיך ולעזוב יחד עם אריק שיבק שפוטר בתחילת השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully