וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "מג'יק לא יהיה פקטור חשוב בהחלטת שחקנים לבוא ל-LA"

מאמן יוסטון לא מתרשם מהמהפכה בלייקרס: "מאוד אהבתי לעבוד עם מיץ' קופצ'ק וג'ים באס. הם לא היו הבעיה". דל קרי דווקא בטוח: "הנוכחות של מג'יק תשנה הכל. הוא סמל להצלחה"

מג'יק ג'ונסון באולסטאר. רויטרס
הקסם שלו יעבוד גם מחוץ למגרש? מג'יק/רויטרס

עונת ה-NBA מתקרבת לסיומה ומי שלא תהיה בפלייאוף, זו העונה הרביעית ברציפות, היא לוס אנג'לס לייקרס. הקבוצה הגדולה של עיר המלאכים נמצאת כרגע במקום האחרון במערב עם מאזן 42:19 בלבד ושבועיים לאחר המהפכה במסגרתה הפך מג'יק ג'ונסון לאיש הקובע במועדון בכל נושאי הכדורסל, בסטייפלס סנטר כבר חושבים על העתיד.

סם אמיק, כתב USA טודיי, פרסם היום (שישי) כתבה מקיפה על הציפיות ממג'יק והאפשרויות שהוא מציע (או לא מציע) ללייקרס. מייק ד'אנטוני, שמאמן כיום בהצלחה את יוסטון רוקטס, עבד בלייקרס במשך כשנתיים והתפטר באפריל 2014, התראיין לכתבה. דאנטוני הדריך קבוצה די חלשה וסיים את חלקו ב-LA במאזן 87:67 ועם הופעת פלייאוף אחת: "מאוד אהבתי לעבוד עם מיץ' קופצ'ק וג'ים באס. הם לא היו הבעיה של הלייקרס", עקץ המאמן, "כשיש לך כוכב בסדר הגודל של קובי בריאנט והוא פורש זה משנה את הקבוצה. הם ניסו לעשות ב-2011 טרייד על כריס פול ואם זה היה קורה, הלייקרס היו ממשיכים להצליח עוד עשר שנים. זה פשוט לא קרה".

ד'אנטוני הוסיף: "הלייקרס עשו כמה מהלכים טובים, הביאו את דווייט הווארד וזה לא הסתדר. אבל אתה חייב לקבל מצב בו אתה לא טוב וצריך להתקדם בצעדים קטנים. הבעיה שבהרבה מקרים, בניו יורק ולוס אנג'לס, אין את הסבלנות הזו. אני לא חושב שמג'יק יכול להיות פקטור משמעותי בהחלטות של שחקנים האם לבוא ל-LA. זה תלוי יותר בכמה כסף הלייקרס יציעו, איך הסגל שלהם נראה ואיזה תפקיד הם מייעדים לשחקן שהם רוצים. כל אלה יותר חשובים מהנוכחות של מג'יק".

עוד בנושא:

לראשונה מאז אפריל 2015: גולדן סטייט הפסידה שני משחקים ברציפות
קרי "לא מתכוון להשתנות", הווריירס "חייבים ללמוד לנצח בלי שלשות"

מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. AP
לא מתרשם. ד'אנטוני/AP

דל קרי, אבא של סטף וסת', שיחק נגד מג'יק במשך קרוב לעשור ב-NBA ועובד כיום עבור אגדה אחרת, מייקל ג'ורדן, בשארלוט הורנטס. קרי דווקא מאמין בקסם של מג'יק: "אם אתה יושב עם סופרסטאר שהפך לשחקן חופשי, ויש לך את מג'יק ג'ונסון בחדר, זה יכול לשנות הכל ולגרום לאותו סופרסטאר לשקול ברצינות לבוא לקבוצה שלך. LA היא LA, אבל עם התוספת של מג'יק ג'ונסון שמניע דברים, זה יכול לשנות הכל".

קרי הוסיף: "כל שחקן רוצה להצליח ומג'יק הוא סמל ההצלחה. הוא בנה את עצמו ועלה הכי גבוה שיש. זה יכול לפתות כל כוכב בליגה היום".

גם ג'יימס וורת'י, חברו של מג'יק לשנים הגדולות בלייקרס, התייצב לצדו: "הוא מכיר המון שחקנים והמון סוכנים. שחקנים ירצו ללמוד ממנו איך לבנות אימפריה כלכלית, כי הוא הצליח לעשות את זה. הוא מביא המון דברים לשולחן, הוא נכס משמעותי מאוד בחדר המשא ומתן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully