וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי "לא מתכוון להשתנות", הווריירס "חייבים ללמוד לנצח בלי שלשות"

משבר הקליעה של קרי ותומפסון מדאיג את הווריירס ומרתיח את סטיב קר. וגם: בארקלי בטוח שקליבלנד פייבוריטית לאליפות, ולמה גריפין חושב ש"גולדן סטייט דווקא מברכת על הפציעה של דוראנט"?

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
חולשה רגעית או משבר של ממש? קרי/AP

האם גולדן סטייט לקראת משבר? אם לא די בפציעה של קווין דוראנט שיושבת בחודש הקרוב במקרה הטוב, לווריירס יש עוד כאב ראש גדול כעת: סטף קרי וקליי תומפסון נמצאים בעיצומו של משבר קליעה לא אופייני, וללא KD, ההתקפה רחוקה מלהיות שוטפת כבעבר. הלילה (בין חמישי לשישי) סגנית האלופה קיבלה איתות נוסף על התקופה הקשה שעלולה להגיע, כשהפסידה 94:87 לשיקגו במשחק הראשון מאז הפציעה של דוראנט.

הווריירס סבלו שוב מיום קליעה חלש של הספלאש בראדרס. קרי אמנם סיים עם 23 נקודות, אבל קלע רק שתי שלשות מ-11 ניסיונות ותומפסון היה בינוני מאוד עם 1 מ-11 מחוץ לקשת ו-12 נקודות. בסך הכל, בשלושת המשחקים האחרונים שני הקלעים המחוננים חיברו 11 שלשות מ-64 ניסיונות (קרי עם 4 מ-31, שיא שלילי שלו בקריירה בשלושה משחקים עוקבים).

"אין מה לדאוג, זה רק כמה ימים לא מאופסים. לפעמים הכדור פשוט לא רוצה להיכנס, אלה החיים", אמר תומפסון, וקרי הצטרף אליו ואמר ש"זה אחד מאותם ימים שדברים לא מתחברים לך. מוזר שזה קורה בשני משחקים ברציפות, אבל אלה זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים באחוזים גבוהים, ובכל מקרה זאת לא הסיבה שבגללה הפסדנו. אני לא מתכוון לשנות את הגישה שלי. כל זריקה שאני לוקח יכולה להיכנס פנימה, וכבר הוכחתי את זה בעבר. לא אשנה עכשיו את מה שעשיתי כל הקריירה". זאזה פאצ'וליה היה קצת יותר נחרץ וטען ש"לא שיחקנו את המשחק שלנו, ויש משהו שאנחנו חייבים ללמוד אותו, וזה איך לנצח ביום שלשות רע".

עוד בנושא:

לראשונה מאז אפריל 2015: גולדן סטייט הפסידה שני משחקים ברציפות
קליבלנד ממשיכה להתחזק: אנדרו בוגוט חתם רשמית
גולדן סטייט הודיעה: קווין דוראנט בחוץ לארבעה שבועות לפחות
http://sports.walla.co.il/item/3044790

סטיב קר, גולדן סטייט ווריירס. AP
שבר את הלוח מרוב עצבים. קר/AP

כעת נראה שאפילו ראשות המערב נמצאת בסכנה עבור הווריירס. סן אנטוניו מרוחקת שלושה משחקים בלבד, ולעומת שחקני גולדן סטייט אלה של הספרס דווקא נראים בכושר טוב מאוד כשהעונה הרגילה נכנסת לישורת האחרונה. כך או אחרת, הקשיים של הווריירס משפיעים מאוד על סטיב קר, שנראה עצבני במיוחד במשחק. במהלך אחד מפסקי הזמן הוא שבר את הלוח בכעס, כשהשחקנים מביטים בו מהספסל בהפתעה. "סטיב בן אדם תחרותי, והוא צודק במקרה הזה", אמר קליי תומפסון. "לא אכפת לו אם אנחנו מחטיאים זריקות, אבל כשאנחנו מאבדים כדורים כל כ סתמיים ומקבלים החלטות לא חכמות, זה הורג אותו".

החיסרון של קווין דוראנט מורגש גם בהגנה, אבל בעיקר בהתקפה. אנדרה איגודלה אמר ש"KD מקל עושה לנו חיים קלים בהתקפה, בגלל שיש לו יכולות ואיכויות כל כך גבוהות. בלעדיו אנחנו צריכים לדאוג יותר לפרטים הקטנים ולהיות פחות שאננים". אבל המצב החדש גורם לכמה פרשנים לפקפק ביכולותיה של גולדן סטייט לרוץ לאליפות, בטח לא כשקליבלנד מתחזקת בצורה משמעותית ומעבה את הספסל בשחקנים איכותיים כמו דרון וויליאמס ואנדרו בוגוט. אחד מהם הוא צ'ארלס בארקלי, איך לא, שבשנים האחרונות לא מפספס הזדמנות לנגח את הווריירס. לפני שנתיים הוא הצהיר בביטחון ש"גולדן סטייט לא תזכה באליפות כי אי אפשר לזכות באליפות עם הסתמכות כה אבסולוטית על שלשות", והתבדה. אבל זה לא מפריע לו לצאת בהצהרות גם הפעם. "אני לא יודע מתי קווין דוראנט יחזור ואיך הוא ייראה כשיחזור, אבל אם הוא לא במיטבו, לגולדן סטייט אין שום סיכוי לקחת אליפות", אמר ברשת TNT. "האמת היא שבעיני קליבלנד היא הפייבוריטית לזכות בתואר העונה אחרי כל החיזוקים שעשתה. הם התחזקו משמעותית והם עמוקים וגוונים יותר מהווריירס. ואם דוראנט יהיה בכושר חלקי בלבד, בכלל לא בטוח שהם יעברו את כל הסדרות במערב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס נפצע מול וושינגטון. AP
למה הם מסוגלים בלעדיו? דוראנט/AP

יש גם כאלה שחושבים אחרת. GM קליבלנד דייויד גריפין, למשל, התראיין אמש לרדיו ESPN וטען שהווריירס דווקא שמחים מהפציעה. "אני חושב שבאופן די מוזר הפציעה של דוראנט יכולה לעשות טוב לווריירס. כשיש קשיים זה עוזר לך להתמודד לפלייאוף, טוב שיתמודדו עם מציאות קשה יותר. גם אנחנו מחפשים את הצד הטוב שבפציעות של קווין לאב וג'יי אר סמית', ואני חושב שגם בעונה שעברה פציעות של שחקנים וקשיים אחרים עזרו לנו להיות קשוחים ומוכנים יותר לקרבות האמיתיים בפוסט-סיזן. לכן אני חושב שהפציעה הזאת יכולה להיות ברכה עבור הווריירס, למרות שהם לעולם לא יגידו זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully