וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ממשיכה להתחזק: אנדרו בוגוט חתם רשמית

הסנטר האוסטרלי (32, 2.13 מ') שעבר מדאלאס לפילדלפיה, שוחרר והיה על הכוונת של בוסטון, סן אנטוניו ויוסטון, העדיף את האלופה ומצטרף אל קייל קורבר, דרון וויליאמס ודרק וויליאמס

שחקן דאלאס מאבריקס אנדרו בוגוט. AP
יפגוש את האקסית בגמר? בוגוט/AP

קליבלנד אמנם הפסידה אתמול (בין רביעי לחמישי) לבוסטון, אך האלופה ממשיכה לעבות את הסגל לקראת הפלייאוף ובשקט בשקט, עושה רושם שהיא אחת הקבוצות שהכי התחזקו בשבועות האחרונים. הערב הודיעו הקאבלירס על החתמתו של אנדרו בוגוט, שהועבר מדאלאס לפילדלפיה רגע לפני סגירת חלון הטריידים, אך שוחרר מהסיקסרס. גם בוסטון, סן אנטוניו ויוסטון חשקו בשירותיו של הסנטר האוסטרלי, שהעדיף בסופו של דבר את קליבלנד, ילבש את הגופיה מספר 6, ועשוי לפגוש בגמר הקרוב את האקסית מגולדן סטייט.

בוגוט (32, 2.13 מ'), שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בלילה שבין שישי ושבת, אז קליבלנד תתארח אצל אטלנטה, נבחר במקום הראשון של דראפט 2005 על ידי מילווקי. ב-2012 מצא בית חדש בגולדן סטייט, בה שיחק עד קיץ 2016, אז הועבר לדאלאס על מנת לפנות מקום לקווין דוראנט. ב-26 משחקים העונה רשם ממוצעים של 3 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק. ממוצעי הקריירה שלו מרשימים יותר, עם 10 נקודות, 8.9 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-1.6 חסימות למשחק.

האוסטרלי מצטרף לדרון וויליאמס, קייל קורבר ודרק וויליאמס, שאמור לקבל חוזה עד תום העונה, כשחקנים החדשים בסגל של טיירון לו ולברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully