וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נמרוד לוי חתם, סימפסון מחוץ לסגל של בגאצקיס

הפורוורד בן ה-22, שפתח את העונה במכבי ראשון לציון, יתגבר את מצבת הישראלים של הצהובים ויכלל בסגל לקראת המפגש מול אולימפיאקוס (21:05, ערוץ 58). סימפסון ינחת ב-18:35 ויצפה במשחק

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של נמרוד לוי, ממכבי ראשון לציון. הפורוורד בן ה-22 ומתנשא לגובה של 2.08 באקדמיה של הצהובים, יחזק את מצבת הישראלים של אייינראס בגאצקיס שכוללת את גיא פניני, יוגב אוחיון, גל מקל, סילבן לנדסברג וג'ו אלכסנדר. את העונה פתח הפרוורד במדי האלופה, במידה שיחק בממוצע 10 דקות וקלע 3.3 נקודות.

נמרוד לוי, שגם שיחק ב-2015 בעירוני רמת גן כחלק משיתוף הפעולה עם הצהובים ובעונה הקודמת בלט במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, יכלל בסגל הקבוצה לקראת המפגש במחזור ה-24 מול אולימפיאקוס, בצוותא עם דיימון סימפסון, שחתם וישדרג את מצבת הגבוהים הדלילה של הצהובים.

האחרון צפוי לנחות בישראל ב-18:35 לקראת המפגש ב-21:05 (ערוץ 58), אולם ימתין לבכורה בשבוע הבא. לעומתם, אנדרו גאודלוק, דווין סמית', קווינסי מילר ואלכסנדר ייעדרו בשל פציעות, מה שישאיר את בגאצקיס עם סגל בן תשעה שחקנים בכירים ותומר זלמנסון הצעיר.

עוד בנושא:

יהלום לא מלוטש: האם לדיימון סימפסון יש עתיד במכבי תל אביב?

נמרוד לוי מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חיזוק לצהובים. נמרוד לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully