וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי נתניה חזרה לנצח, הפועל עכו הביסה את הפועל ירושלים

ערן לוי כבש צמד ב-1:3 על רמת השרון ומוליכת הטבלה ניפצה רצף של ארבע תוצאות תיקו. אקסברד הוליך את עכו ל-0:3 קליל, מכבי שעריים גברה על נצרת עילית 0:1 וסיבכה את התחתית

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. מגד גוזני
צמד מצוין. ערן לוי/מגד גוזני

היום (שישי) התקיימו שבעה מתוך שמונת משחקי המחזור ה-26 בליגה הלאומית. מכבי נתניה חזרה למסלול הניצחונות בעוד הפועל עכו צברה בעצמה שלוש נקודות נוספות. מכבי שעריים ניצחה את הפועל נצרת עילית והתחתית מסובכת.

seperator

מכבי נתניה - הפועל ניר רמת השרון 1:3

ניצחון ראשון למוליכת הטבלה אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' סוף סוף לא ספגה יותר משער אחד וגם ידעה לחזור מפיגור. יציאה גרועה של רון שושן לכדור נייח בדקה ה-23 אפשרה לגל מאיו לכבוש מקרוב ולהעלות את רמת השרון ליתרון, אבל דיא סבע בישל לדידייה קוגבניה קבע (37) וערן לוי (44) ונתניה ביצעה מהפך. לוי כבש שער יפה בדקה ה-90 עם בעיטה מהמקום לחיבורים, וחתם את התוצאה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל עכו - הפועל ירושלים 0:3

ניצחון שני ברציפות לעכו, שהבטיחה לעצמה את המקום השני לפחות לכמה ימים נוספים. עידו אקסברד שכבש צמד בבמחזור הקודם, עשה זאת שוב. החלוץ כבש בבעיטה מהאוויר בדקה ה-15 וניצל בישול של אדריאן רוצ'ט בשביל להכפיל בדקה ה-51. דמיטרו ריזוק השלים בדקה ה-73.

עידו אקסברד שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
כושר מצוין. אקסברד/אדריאן הרבשטיין

אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה 2:2

בית"ר תל אביב רמלה המשיכה במומנטום השלילי והיא עם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים. עדן שרם כבש בדקה ה-17 והעלה את האורחת ליתרון, אבל יאיא פטי איזן מקרוב בדקה ה-32 ומתיאס מרטין דחק מקרוב בדקה ה-48 והשלים מהפך. בנצרת כבר הריחו ניצחון שלישי ברציפות, אבל סוהיל ארמלי השווה בדקה ה-88.

הפועל פתח תקוה - עירוני נשר 0:0

משחק עצבני מאוד שכלל כמות דו ספרתית של כרטיסים צהובים ואדום אחד ליואב זיו בדקה ה-28, הסתיים ללא שערים. פתח תקוה עדיין רחוקה מהבטחת המקום בפלייאוף העליון, נשר נותרה בחצי התחתון. ירון הוכנבוים הורחק בדקה ה-42.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
הורחק לפני סיום המחצית הראשונה. הוכנבוים/מגד גוזני

מכבי שעריים - הפועל נצרת עילית 0:1

ניצחון יקר לנועלת הטבלה, שפתאום לא כל כך רחוקה מהקו האדום. יוריצה גרגץ נגח פנימה בדקה ה-68 והרחובותים ידעו לשמור על היתרון עד הסיום. בצד השני, בכורה מאכזבת ליוסי זוזוט על הקווים של נצרת עילית האומללה.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 1:1

שתי הקבוצות הכי לא יציבות בליגה יפגשו בסופרלנד נפרדו ללא הכרעה בסופרלנד והן נראות בדרך לים. ז'ורדן פושה כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-25 - שער הליגה ה-21 שלו העונה, אבל ראשון לציון השוותה משער של אוהד קדוסי בדקה ה-62.

הפועל קטמון - בני לוד 0:1

שער יפה של איציק כהן בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה בדקה ה-59, הכריע את המשחק. קטמון סופרת כבר שני משחקים רצופים ללא ספיגה - לא דבר של מה בכך העונה - ופתאום היא יותר קרובה לפייאוף העליון מאשר לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully