וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "נכריז על מאמן חדש ב-1 ביולי". פפ: "יום עצוב לברצלונה"

נשיא ברצלונה החמיא ללואיס אנריקה: "מהמאמנים הטובים בתולדות המועדון", גם גווארדיולה נפרד: "הוא מותש". סמפאולי הפייבוריט להחליפו, מסי זועם בעקבות מועמדותו של ואלוורדה: "הוא שונא אותו"

one

ברצלונה הודיעה אמש (רביעי) כי לואיס אנריקה יעזוב את המועדון בתום העונה. על פי דיווחים בספרד המאמן המצליח זקוק למנוחה, וכעת המועמדים הבולטים להחליף אותו בתפקיד הנכסף הם לורן בלאן, חורחה סמפאולי, מאוריסיו פוצ'טינו וארנסטו ולוורדה. על פי העיתון הקטלאני "קופה" דווקא ואלוורדה הוא המועמד המוביל, והדבר כבר הובא לידיעתו של מסי, שידוע כמי שלא מחבב אותו יתר על המידה. בעיתון כתבו ש"מסי שונא את ארנסטו" ו"מודאג מאוד מהעובדה ששמו עולה כמועמד". על פי סוכנויות ההימורים סמפאולי הוא הפייבוריט (3/1), כאשר שמות מעניינים נוספים ברשימה כוללים את ארסן ונגר (5/1), רונאלד קומאן (15/2), אוסקר גרסיה (14/1), קרלס פויול (20/1), דייגו סימאונה (20/1), צ'אבי (20/1), פפ גווארדיולה (33/1) וקרלו אנצ'לוטי (33/1).

הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו דיבר בהרחבה על הצעד הדרמטי והחמיא למאמן היוצא: "לואיס אנריקה אחד המאמנים הטובים בתולדות ברצלונה. בעונה הבאה הוא לא יהיה כאן, אבל אנחנו מאושרים מהעבודה שהוא עשה ושימשיך לעשות עד סוף העונה. הוא יקבל את כל התמיכה כדי שנסיים את העונה כמו שצריך, עם ניצחונות. הוא זכה בשמונה תארים ונתן למועדון תדמית נהדרת".

"בקיץ הוא אמר לנו שזו עלולה להיות העונה האחרונה שלו ולפני כמה ימים אמר לנו שלא ימשיך", הוסיף ברתומאו. "כעת אין טעם לשחק במשחק הספקולציות וצריך להתרכז בעתיד. עדיין נותרה לנו הליגה, המשחק מול פריס סן ז'רמן וגמר הגביע. נותרה לנו עוד הרבה עבודה".

אשר לחרושת השמועות, ברתומאו בינתיים מעדיף להתמקד בהווה: "נעבוד בסתר וב-1 ביולי נכריז על המאמן הבא. הדבר החשוב הוא להתרכז במשחקים שנותרו, כי אנחנו עדיין יכולים לזכות בתארים".

עוד בנושא:

לואיס אנריקה וברצלונה הודיעו על פרידה בקיץ הקרוב
הניצוד: לואיס אנריקה נשחק לחלוטין בעונתו השלישית בברצלונה
צפו בתקציר: ברצלונה הביסה 1:6 בבית את חיחון ועלתה למקום הראשון
צפו בתקציר: קאמבק משוגע לריאל מדריד ב-3:3 מול לאס פלמאס
בריאל חגגו: "יש לנו יותר נשמות מלחתול, לא תצליחו להרוג אותנו"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
משאיר אחריו מורשת מפוארת. לואיס אנריקה/AP

פפ גווארדיולה אמר ש"זה יום עצוב להיות אוהד ברצלונה. בתור אחד שבארסה תמיד מקבלת אצלו מקום חם בלב, אני מאוד מאוד עצוב. בארסה עוד תתגעגע ללואיס אנריקה, שהיה המאמן המושלם בעיקר בזכות האישיות שלו. אני מבין אותו, הוא מותש ורוצה להוריד קצת מכל העומס העצום שיש לו הכתפיים".

המאמן בן ה-46, ששיחק במדי הבלאוגראנה בין 1996 ל-2004, הפך למאמן הקבוצה בקיץ 2014 ויסגור שלוש שנים בתפקיד. בעונתו הראשונה זכה לואיס אנריקה עם ברצלונה בטרבל (אליפות, גביע המלך וליגת האלופות) ובעונה השנייה הוא שמר על האליפות והגביע הספרדי, אך הודח ברבע גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד.

העונה, ברצלונה העפילה לגמר הגביע (תפגוש את אלאבס) ונאבקת על האליפות אך נמצאת בפיגור מול ריאל מדריד לאורך רוב העונה. בליגת האלופות, ברצלונה חטפה 4:0 משפיל מפריס סן ז'רמן בחוץ במשחק הראשון של שמינית הגמר והיא תנסה לבצע בשבוע הבא מהפך מדהים.

לואיס אנריקה גם זכה עם ברצלונה כמאמן פעם אחת בסופרקופה הספרדית, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות ובסך הכול, גרף עד כה שמונה תארים מתוך עשרה עליהם התמודד כמאמן המועדון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully