וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי רעננה הביסה 55:97 את הפועל חיפה ועלתה לפסגה

הקבוצה מהשרון התפוצצה על זו מהכרמל, הרבה בזכות 23 נקודות של יובל זוסמן, וניצלה את הפסדה של הפועל באר שבע 60:59 למכבי רחובות כדי להעפיל למקום הראשון. ניצחון להפועל כפר סבא

שחקן הפועל רעננה יובל זוסמן. ברני ארדוב
משחק מצוין. יובל זוסמן/ברני ארדוב

המחזור ה-21 בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (שלישי) והביא עימו חילופי מקומות בפסגה. מכבי רעננה, השנייה ערב המחזור, הביסה 55:97 את הפועל חיפה המתדרדת ועלתה למקום הראשון על חשבון הפועל באר שבע, שהפסידה 60:59 למכבי רחובות. השלישית הפועל כפר סבא חזרה למסלול הניצחונות עם 78:85 על הפועל גליל עליון.

מכבי רעננה פתחה את המשחק בסערה, סיימה את הרבע הראשון ב-13:31 שלא הותיר לקבוצה מהכרמל סיכוי, והגדילה את הפער בכל אחד מן הרבעים עד לסיום, שסימל את הפסדה השמיני ברציפות של החיפאים. יובל זוסמן הוביל את רעננה עם 23 נקודות ו-4 שלשות, ג'ושוע הרסטון הוסיף 18 נקודות ו-13 ריבאונדים. 16 נקודות של ג'רון בורואס ממש לא הספיקו מנגד.

הפועל באר שבע רשמה את הפסדה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים, בתום משחק צמוד מול רחובות, שמצידה ניצחה את משחקה הרביעי ברצף. ג'ייסון וויליאמס קלע 18 נקודות לדרומיים, איוון ייטס תרם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים למנצחים, שנהנו גם במניהול משחק מצוין של אופק חכמון, שמסר 7 אסיסטים.

תוצאות נוספות:

הפועל עפולה - הפועל רמת גן/גבעתיים 65:86
מכבי הוד השרון - א.ס. רמת השרון 86:91
הפועל מגדל העמק - אליצור קרית אתא 100:67
עירוני רמת גן - עירוני נס ציונה 91:67

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully