וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד חלאיילה יועמד לדין בעקבות העימות עם דובר בית"ר ירושלים

28.2.2017 / 12:02

המשקיף ציין בדוח השיפוט כי קפטן בני סכנין קילל את אושרי דודאי "עד שאנשי הקבוצה לקחו אותו מהמקום, בזמן שהדובר לא מגיב". בסכנין הגיבו: "דובר בית"ר דולה את התנהלותו מעצת רשעים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יוסי ציפקיס

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין משמעתי את חאלד חלאיילה מבני סכנין בגין התנהגות בלתי הולמת במשחק מול בית"ר ירושלים. הדיון יתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 15:00. חלאיילה ואנשי סכנין מכחישים את הטענות ובדיון שייערך הם צפויים לטעון דווקא להתגרות מצד אנשי בית"ר ובראשם דודאי.

בדוח המשקיף נכתב כי "לאחר סיום המשחק, בתוך מנהרת השחקנים ובסמוך לאזור הראיונות ואזור הכניסה לחדרי ההלבשה, בעת שמאמן בית"ר ירושלים המתין לראיון בצוותא עם דובר הקבוצה, הגיע למקום קפטן קבוצת בני סכנין חאלד חלאיילה והחל לקלל את דובר קבוצת בית"ר ירושלים אושרי דודאי. אנשי סכנין לקחו מהמקום את חאלד חלאיילה, כאשר דובר בית"ר לא הגיב, שתק ונכנס לחדר ההלבשה של קבוצתו".

עוד בנושא:

דובר בית"ר ירושלים: "חאלד חלאיילה בושה למושג בן אדם"
"טביב לא יוכל לעשות שום דבר נורמלי כל עוד הגזענות קיימת"

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. לירון מולדובן
בסכנין מכחישים. חלאיילה/לירון מולדובן

אמש פרסם דודאי פוסט תקיף בעקבות האירועים במשחק וכתב: "הייתה אווירה עויינת עד כדי מזעזעת מהטרמפיסטים המכנים עצמם אוהדי סכנין - יריקות, השלכת מכל הבא ליד וקללות שאם היו מושמעות על ידי אוהדי בית"ר היו פותחים איתן כל מהדורת חדשות. אלימות גסה ושנאה סתם מפני שהניצחון גם הובטח".

דודאי הוסיף לגבי חאלד חלאיילה: "קפטן בני סכנין, המחזיק בתואר אקדמי או שניים בחינוך - אתה בושה למושג כדורגלן, בושה למושג ספורטאי, אסתכן ואומר כי אתה בושה למושג בן אדם".

בסכנין הגיבו: "אתה צריך להתבייש במה שעשית. הדבר לא מתאים לתפקידך, ואתה יכול לספר לתקשורת את מה שאמרתי לך". כך אמר קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה לאושר דודאי, דובר בית"ר ירושלים, בעקבות מה שראה. חלאיילה טוען שלאחר ששחקני בית"ר ירושלים חגגו על כר הדשא (באופן לגיטימי ומכובד וללא פרובוקציה) והתחילו את חזרתם לכיוון המנהרה לחדר ההלבשה, אושרי האיץ בהם לחזור למרכז המגרש ולהמשיך את חגיגתם, כל זאת בזמן שהיציעים עוד מלאים בקהל של סכנין. חאלד חלאיילה תהה על התנהלותו של אושרי ועל כוונותיו הברורות, אשר יביאו להתגרות בקהל וגרימת סיום אלים למשחק אשר כולנו עמלנו רבות למען התנהלותו התקינה".

עוד נמסר: "בבני סכנין תוהים על קנקנו של אושרי אשר עד כה נצטייר כדמות יותר מכובדת, מאופקת ואמינה. התרוצצותו במשך יממה בין כלי התקשורת השונים והסטתו המתלהמת נגד חלאיילה הינה עדות על עיוורון לב ואי יכולת של ראיית הנולד. חללים רבים הפילה החרב, ורבים מהם – לשון רמייה. מהכירותינו את אושרי אנו בטוחים שהוא יודע שלבו ופיו אינם שווים, אף שאנחנו ממאנים לסבור שהוא דולה את התנהלותו מעצת רשעים. לא יאה ואין נהוג שכל אחראי בעולם הכדורגל יתעורר לאחר משחק ויחל ביצירת סיפור אוטוביוגרפי על הרפתקאותיו מתמול שלשום. ויתירה מזאת לגנוב דעת קהל ולהצטייר כחתן הניצחון. ממשיכם להאמין שאושרי הוא איש כבוד אשר ידע לעצור את דהירתו ולשתף פעולה למען יצירת אווירה הוגנת בקרב שני הקהלים והמועדונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully