וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "טביב לא יוכל לעשות שום דבר נורמלי כל עוד הגזענות קיימת"

28.2.2017 / 9:09

בבית"ר ירושלים משוכנעים שבקשת טביב להתייחס לשירי האוהדים כקריאות גזעניות היא המשך ישיר לפעולותיו למיגור התופעה, ולא ניסיון לצאת למלחמה: "הנזק התדמיתי אפילו גדול יותר מהכלכלי"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים כבר שכחה את הניצחון 0:2 על בני סכנין והחלה בהכנות לגומלין רבע גמר הגביע מחר (רביעי, 19:45, ספורט 5+ לייב) בקרית שמונה. כזכור, בית"ר נהנית מיתרון של 0:2 מהמשחק הראשון. בצוות המקצועי מכינים את השחקנים למשחק קשה מאוד ולוקחים בחשבון שקרית שמונה תהמר על כל הקופה במטרה לעשות מהפך.

בנוגע להרכב הקבוצה, נכון לאתמול בערב מרסל הייסטר עדיין סובל מכאבים אחרי שקיבל רגל עץ והסיכויים שיהיה כשיר נמוכים. במקרה כזה חן דילמוני צפוי להחליפו. מעבר לכך נראה כי דוד קלטינס יחליף את אריק סאבו המוצהב ואילו חן עזרא צפוי לחזור להרכב על חשבונו של ישראל זגורי.

עוד בנושא:

בית"ר ביקשה: התייחסו לשירי האוהדים שלנו כקריאות גזעניות
דן איינבינדר מפנטז: "חולם להניף גביע עם בית"ר ירושלים"

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
לא ניסיון לצאת למלחמה נגד הגרעין הקשה. טביב/ברני ארדוב

בבית"ר אמרו אתמול שהבקשה להכיר בשירי אוהדיה כקריאות גזעניות ("שיישרף לכם הכפר", הנה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה") היא רק חלק מתהליך שהתחיל כבר לפני חודש, כאשר אלי טביב הודיע כי אם ישמעו קריאות גזעניות הקבוצה תרד מהמגרש.

הקבוצה הבינה שעד שרעש הרקע סביב בעיית הגזענות של האוהדים לא יסתיימו, יהיה קשה לעלות מדרגה עם הקבוצה, הן בפן הכלכלי (ספונסרים ונותני חסות) והן בפן החברתי (משפחות מדירות רגליהם מטדי בשנים האחרונות). בבית"ר אמרו אתמול כי אין שום רצון במלחמה וכי הם מקווים שהקהל יתיישר כדי לעזור למועדון לשדרג את עצמו בשנים הבאות.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "טביב נחוש ללכת עד הסוף עם הנושא הזה. הוא שומע מכל כיוון שלא יוכל לעשות שום דבר נורמלי עם הקבוצה כל עוד הגזענות נמצאת כל הזמן סביבה. השירים שמדברים עליהם הם כאלה שהמועדון שילם בגללם קנסות בסך 62 אלף יורו וקיבל משחק ללא קהל. זאת החובה שלו לדרוש שיפסיקו איתם. זה שזה לא מופיע כקריאה גזענית בישראל זה עיוות, מה גם שהנזק התדמיתי גדול מהנזק הכלכלי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully