וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "חולם להניף גביע עם בית"ר ירושלים"

27.2.2017 / 7:48

שכטר שר גשם מטפטף, ורד מסביר שהוא בכושר הטוב בקריירה והקפטן איינבינדר, שנותן לקבוצת נעוריו עדיפות על באר שבע, חושב בגדול. בית"ר באופוריה אחרי דוחא: "זה נראה יותר מדי טוב". הדובר: "חלאליילה בושה למושג בן אדם". תגובת סכנין: "הדובר איבד את מוסר הספורט והשכל"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יוסי ציפקיס

1. מנסים לרדת לקרקע: בבית"ר ירושלים חזרו ואמרו אמש (ראשון) לאחר הניצחון בדוחא כי "זה יותר מדי טוב". ארבעה ניצחונות רצופים, השניים האחרונים בחוץ על הפועל תל אביב וסכנין ובכלל בעידן שרון מימר הקבוצה מהבירה עם ארבעה ניצחונות רצופים עם יחס שערים של 1:10, מה שהיא לא הצליחה להשיג ביותר מ-30 משחקים תחת רן בן שמעון. יחד עם זאת, במועדון מהר מאוד הסתכלו קדימה אל יום רביעי ואמרו: "אסור לעשות טעויות, חייבים לבוא למלחמת עולם בקרית שמונה. בקלות אפשר ליפול בקרית שמונה ומכל השמחה הזאת נישאר עם הראש באדמה. קרית שמונה קבוצה מצוינת שתבוא להמר על כל הקופה, כנראה שנצטרך להבקיע שם כדי לעלות".

עוד בנושא:

שכטר ועידן ורד כיכבו, בית"ר ירושלים גברה 0:2 על סכנין
צפו בחגיגות של שחקני בית"ר ירושלים. שכטר: "עשינו ניצחון גדול"

איתי שכטר בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
10 שערים ב-2017. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

2. העונה החלומית של ורד ושכטר: גם בחדר ההלבשה השמחה הייתה מאופקת יחסית לניצחונות קודמים על סכנין. השחקנים יודעים כי צפוי להם שבוע קשה מאוד שכולל את המשחק נגד קרית שמונה ברביעי ואת מכבי חיפה במחזור בטדי במחזור הבא. בסיום המשחק נכנסו מספר אוהדים לחגוג עם השחקנים, אך המאמן המנטלי יגאל הלל דרש בתוקף שיעזבו את המקום וביקש לשמור על האיזור סטרילי. מה שכן, בשבוע כזה "גשם גשם מטפטף" הגיע גם לחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, אפילו בגרסת איתי שכטר.

מי שפרחו אתמול מעל כולם היו עידן ורד ואיתי שכטר, שכבשו ובישלו האחד לשני. שכטר כבר עם עשרה שערים ב-2017, ורד קבע שיא עונתי של שבעה שערים ובקצב הזה יסיים את העונה עם מאזן דו ספרתי. במקרה של ורד זה הרבה מעבר למספרים. לא במקרה הוא הגדיר את הכושר הנוכחי כטוב ביותר בקריירה שלו, או כמו שאמרו בצוות המקצועי בסיום: "עידן ורד רוקד על המגרש, שהוא ככה כל משחק ההתקפה הופך להרבה יותר מסוכן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים (משמאל) עם דן איינבינדר. אדריאן הרבשטיין
צמד חמד. איינבינדר ושכטר/אדריאן הרבשטיין

3. דילמת הקפטן: דן איינבינדר אמר בסיום: "ניצחון פה זה טוב, זה נחמד, זה נעים, בעיקר בשביל האוהדים. מה שאותי מעסיק זה שאנחנו במומנטום טוב ומביאים תוצאות. אני אחלק את השינוי לשניים, מצד אחד שרון עושה עבודה טובה ומכין אותנו מצוין, ומצד שני הרבה שחקנים נכנסו לכושר שמאפיין אותם. איתי שכטר לא מפסיק לכבוש, שחקנים כמו הייסטר, סאבו וקונט נכנסו לכושר הרבה יותר טוב וזה אחת הסיבות הגדולות שהקבוצה התרוממה ונראית הרבה יותר טוב".

כשאיינבינדר נשאל לקראת יום רביעי ועל החלום שלו לזכות בתואר עם בית"ר הוא ענה: "חולם על גביע, חולם להניף את הגביע".

על סימני השאלה בנוגע להישארותו בעונה הבאה אמר: "יש לנו הרבה מטרות עד סוף העונה ובזה אני רוצה להתרכז. יש לנו משחק קשה בקרית שמונה ומטרות בליגה ובגביע, אחרי שנשיג את המטרות האלה נתפנה לעונה הבאה".

אגב, עדיין, על אף העובדה שאיינבינדר זוכה להצעות גבוהות יותר ממכבי תל אביב ומכבי חיפה, קפטן בית"ר מקווה כי יקבל הצעה מספיק הוגנת בכדי להישאר בבית"ר בשנים הבאות. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "הוא בא לבית"ר בעונה שעברה כמעט בחינם, גם בחוזה חדש הוא מוכן להרוויח פחות ממקומות אחרים, השאלה היא מה יציעו לו. מי שחושב שהוא ממהר לברוח טועה, יש לו רצון גדול להישאר ולהוביל כאן, הוא מאלה שמעריכים את מה שיש בבית"ר, כעת הכדור אצל אלי טביב".

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים מעל לאסינה דאו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מעל כולם. בוריס קליימן/אדריאן הרבשטיין

4. מנמיכים את הלהבות: בוריס קליימן ודן מורי סגרו ביניהם את העימות כבר בירידה לחדר ההלבשה, לחצו ידיים והתחבקו. מורי נוהג להעיר הערות שגורמות לשחקנים לעתים לצאת מהכלים, וקליימן מנגד התנצל על הצורה בה תקף אותו. קליימן אמר בסיום: "כל הקטע תפס אותי ברגע של עצבים. הכל בסדר, נגמר". אגב, ישראל זגורי התעמת על חאלד חלאיילה ליד דגל הקרן לאחר שרצה להראות לקוון מצתים שנזרקו לעברו. חלאיילה מנע מזגורי לגשת לקוון וביקש ממנו את המצתים. בדו"ח השופט נרשם כי נזרקו מיציע סכנין כוסות שתיה ומצתים.

5. צרות לפני קרית שמונה: אריק סאבו ייעדר ממשחק הגביע ביום רביעי עקב כרטיסים צהובים. מרסל הייסטר סובל מרגל עץ והוא בספק למשחק ברביעי. הייסטר אמר שיעבוד על הרגל ביומיים הקרובים בתקוה שירגיש טוב יותר. במידה שהייסטר לא יוכל לשחק, חן דילמוני צפוי לקבל את ההזדמנות ולפתוח. ז'והאן אודל נראה מאוכזב בסיום אך בצוות המקצועי הבהירו כי הוא צפוי לקבל דקות משחק בתקופה הקרובה.

אוהד בני סכנין נעצר. אדריאן הרבשטיין
שוב לא עבר בשקט. אוהד סכנין נעצר/אדריאן הרבשטיין

6. שוב זה לא עבר בשלום: נעשה קצת סדר בתקרית שהתרחשה בסיום המשחק. כמה דקות לסיום, אנשי בית"ר והשחקנים שלא התלבשו אשר ישבו ביציע הכבוד החלו לספוג מטר של יריקות וחפצים שהושלכו לעברם. כח האבטחה שהוזעק למקום פשוט החליט להוציא את אנשי בית"ר בכח מיציע הכבוד החוצה ומכאן התפתחה המהומה. אנשי המועדון נדחפו, משקפיו של משה דמאיו נשברו ושחקנים שהיו שם כמו קלטינס ואבישי כהן לא המתינו וירדו עצמאית לחדר ההלבשה. גם בסכנין הסכימו בסיום: "ישבו שם אנשים שלא צריכים לשבת ביציע הכבוד, יותר מדי אנשים שלא באים בדרך כלל למשחקים באים נגד בית"ר ואסור שזה יקרה".

בפוסט שרשם בפייסבוק התייחס דובר בית"ר אושרי דודאי לאירועים אמש בדוחא ואמר: "הייתה אווירה עויינת עד כדי מזעזעת מהטרמפיסטים המכנים עצמם אוהדי סכנין - יריקות, השלכת מכל הבא ליד וקללות שאם היו מושמעות על ידי אוהדי בית"ר היו פותחים איתן כל מהדורת חדשות. אלימות גסה ושנאה סתם מפני שהניצחון גם הובטח".

דודאי הוסיף לגבי חאלד חלאיילה: "קפטן בני סכנין, המחזיק בתואר אקדמי או שניים בחינוך - אתה בושה למושג כדורגלן, בושה למושג ספורטאי, אסתכן ואומר כי אתה בושה למושג בן אדם".

תגובת בני סכנין

אדם צריך שנים רבות על מנת לבנות לעצמו שם טוב ומכובד", אמר דובר בני סכנין מונדר חלאיילה בתגובה. "וברגע של זחיחות דעת וכסילות לב, הוא מפיל פרקדן ארצה את כל כבודו ועשייתו, והנה ההוכחה לכך - דובר בית"ר ירושלים, אשר נסקה לו רוחו מעבר ליכולת איבריו, ובעקבות ניצחון קבוצתו איבד את מוסר הספורט והשכל ובחר להטיח ולעטוף את הניצחון במידה רבה של התבכיינות והתרפסות בפני דעת הקהל. חלאיילה טוען שהדובר החזיר את השחקנים של בית"ר אל מרכז המגרש והאיץ בהם לחגוג "בפראות" בפני הקהל של סכנין. חלאיילה הידוע כאיש הגון וישר, פנה ישירות לדובר והטיח בו על כוונותיו. אנשי בית"ר אשר הגיעו לדוחא נתקבלו בכבוד קיבלו כבוד בנוכחותם ובעזיבתם. במקום להנמיך את קומתו כהתרפסות בפני דעת הקהל מוטב לו שיאגור את אומץ לבו ויטפל בגזענות השוררת בקרב רבים מאוהדי קבוצתו אשר מרעילים את הכדורגל הישראלי ומחלישים את המרקם החברתי של עולם הכדורגל המקומי".

דודאי הגיב מאוחר יותר לחלאיילה וכתב: "דבריו של חלאיילה מעידים על רהיטות ושפה פיוטית וגבוהה, אך לצערי יש כאן הוספת חטא על פשע. ניתן לעקוב באמצעות מצלמות האבטחה האם יש אמת בטענות של אנשי סכנין לגבי מה שהרתיח את חלאיילה. רמז: דבר וחצי דבר לא קרוב למציאות. אני מבין את הרצון להדוף את האמת עד כדי לשקר בלשון חלקלקה ונעימה לעין ולאוזן, אך עד כאן, מוטב ייקחו אנשי סכנין אחריות על התנהלות והתנהגות הקהל שלהם, השחקנים שלהם וחלק מחברי ההנהלה. ושאלה לסיום? אם כל מה שטענתי לא קרה, ויצרתי פרובוקציות, יסבירו נא לי האדונים חלילה, מדוע עמדו בתור אנשי הנהלת בני סכנין על מנת להתנצל על החוויה האיומה שעברנו בכלל ואני בפרט??
מישהו אמר קוזאק נגזל???

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully