וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גוואנגז'ו R&F: "מניח שזהבי יהנה להיאבק שוב על תואר מלך השערים"

דרגאן סטויקוביץ' מאמין בכוכב הקבוצה לקראת פתיחת הליגה הסינית בשבת: "הוא כאן בשביל לעזור לנו. מדובר בנכס חשוב מאוד למועדון, אשר עוזר לנו בכל סיטואציה אפשרית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך לכבוש? זהבי באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F יחזרו לפעילות רשמית ביום שבת הקרוב, כשיפגשו ב-9:30 (שעון ישראל) את טיאנג'ין של אלשנדרה פאטו ואקסל ויטסל במסגרת המחזור הראשון בליגה הסינית.

רגע לפני המשחק, דיבר המאמן דרגאן סטויקוביץ' על ההכנות של קבוצתו לעונה והתייחס כמובן לכוכב הקבוצה, ערן זהבי: "הוא נמצא איתנו בשביל לעזור לנו. הוא כבש המון שערים בעונה שעברה ולא היה רחוק מתואר מלך השערים. הוא חשוב מאוד, נכס למועדון שעוזר לקבוצה בכל סיטואציה. אני מניח שהוא יהנה להיאבק שוב על תואר מלך השערים".

זהבי, כזכור, פתח את הקדנציה שלו בסין בסערה, וסיים אותה כך גם כן. ב-19 משחקים בכל המסגרות הוא כבש 17 פעמים, וכעת מחכים במדינה לראות האם ישתדרג מבחינה סטטיסטית כפי שעשה לא פעם בישראל. במהלך הפגרה הוא חתם על חוזה חדש בזכותו הוא משלשל לכיסו כ-7 וחצי מיליון דולרים בעונה. החלוץ הראה כי הוא בכושר טוב במהלך הפגרה, עת ערכה קבוצתו מספר משחקי הכנה באוסטרליה, במהלכם כבש צמדים בשלוש הזדמנויות שונות.

עוד בנושא

זהבי כבש צמד מול בריסביין, שטענה: "הוא התעמת עם שחקנים שלנו"
0:3 לגוואנגז'ו R&F במשחק אימון, צמד לערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully