וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי כבש צמד מול בריסביין, שטענה: "הוא התעמת עם שחקנים שלנו"

גוואנגז'ו סיימה את מחנה האימונים באוסטרליה עם 0:6 מוחץ על בריסביין סיטי המקומית. היריבה טענה כי זהבי, ששוב הרשית פעמיים, "השתולל והטיח קללות בשחקני הספסל שלנו, ברגע מביך"

תקציר: גוואנגז'ו - האנגז'ו 2:5. ערן זהבי גוואנגז'ו R&F. צילום מסך
היה או לא היה? זהבי/צילום מסך

ערן זהבי ממשיך לכבוש בצרורות במשחקי טרום העונה של גוואנגז'ו R&F. היום (שישי) החלוץ הישראלי כבש צמד בניצחון 0:6 של קבוצתו הסינית על בריסביין סיטי, במשחק שחתם את מחנה האימון של הקבוצה באוסטרליה. גם רנאנטינו והרכש החדש שיאנג בו שו כבשו צמד כל אחד.

במהלך המשחק, כך מדווחים באוסטרליה, נרשמה תקרית לא נעימה בין זהבי לבין שחקני בריסביין סיטי, במהלכה הישראלי החליף קללות עם כמה משחקני הספסל של האוסטרלים ואף התקרב אליהם בתנועה מאיימת. "רגע מביך עבור שחקן גוואנגז'ו", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה האוסטרלית. "הוא הטיח קללות בשחקני הספסל שלנו והשתולל".

בלי קשר לתקרית שהיתה או לא היתה, זהבי נראה טוב מאוד במשחקי ההכנה. הוא כבש צמד גם במשחק ההכנה הראשון באוסטרליה מול גולד קואסט סיטי, ובמשחק הכנה נוסף טרם ההמראה לאוסטרליה, מול העולה החדשה לליגה הסינית הבכירה, הוא הרשתי שוב פעמיים. כזכור, זהבי חתם לא מזמן על חוזה חדש בגוואנגז'ו, במסגרתו הוא מרוויח כ-7 מיליון דולר וחצי לעונה, תוספת שכר של 50 אחוז ביחס לחוזה הקודם שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully