וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בית"ר תל אביב רמלה ומכבי נתניה נפרדו ב-3:3 דרמטי

תיקו רביעי רצוף למוליכה הבלתי מנוצחת, שאיבדה את היתרון שלוש פעמים. שון וייסמן החזיר אותו (83), סוהיל ארמלי איזן מיד (86). 0:2 לעפולה ועטר ברמת השרון, ראשון לציון חילצה 1:1 בנשר

ברק בדש שחקן מכבי נתניה חוגג. אדריאן הרבשטיין
קיבל מתנה מהשוער. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה המשיכה הערב (שני) ברצף תוצאות התיקו המשוגע שלה, כשהפעם סיימה ב-3:3 דרמטי בחוץ מול בית"ר תל אביב רמלה הרביעית. הפועל ראשון לציון חילצה 1:1 בנשר, הפועל עפולה ניצחה 0:2 ברמת השרון.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי נתניה 3:3

מוליכת הלאומית בלתי מנוצחת העונה, אבל לאחרונה גם לא מנצחת. אחרי ה-1:1 מול עירוני נשר, ה-4:4 המשוגע עם מכבי הרצליה וה-3:3 מול בני לוד, מכבי נתניה איבדה שלוש פעמים את היתרון ברמלה וסיפקה עוד תיקו רב שערים. סלובודן דראפיץ' ביצע שינוי בין הקורות ופתח לראשונה בליגה עם רון שושן במקום דין גל. השוער הוציא שלושה כדורים מהרשת, אך גם מנע הפסד עם הצלה בתוספת הזמן. דיא סבע העלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה עם ביצוע מצוין, היה מעורב גם בשער של ברק בדש אחרי טעות קשה של מייק חכים ובישל למחליף שון וייסמן, אך לבית"ר תל אביב רמלה המרעננת תמיד הייתה תשובה. עדן שרם, דן גלזר והמחליף סוהיל ארמלי דאגו לחלוקת נקודות דרמטית שהותירה את המארחת במקום הרביעי, רק שלוש נקודות פחות מהפועל עכו השנייה.

דקה 9: שושן עמד במבחן הראשון שלו כשהדף בצורה נהדרת את הנגיחה של שרם.

דקה 12: רגע של מחלוקת ברחבת נתניה: מור משך בחולצתו של לוקוסה וגם הוסיף הכשלה, אבל השופט בר נתן לא העניק פנדל לרמלה.

דקה 19: גול! איזה ביצוע של סבע. הקשר הנמרץ קיבל כדור מבדש, עבר בין שלושה שחקנים ובשמאל סובב לקורה הרחוקה ופנימה מ-20 מטרים. השער ה-15 של סבע, 0:1 למכבי נתניה.

דקה 26: גול! השוויון של המארחת. הגבהה מצד ימין מצאה את הראש של לוקוסה שהוריד לשרם, והחלוץ בעט בנגיעה חדה לרשת וחגג את ה-12 שלו העונה בליגה. בית"ר תל אביב רמלה חזרה ל-1:1.

דקה 43: גול! היתרון שוב של מוליכת הטבלה, באדיבות השוער המקומי. סבע שלח את בדש, חכים יצא לעברו וניסה להרחיק, אבל בעט על בדש שאמר תודה ועט על הכדור כדי לגלגל לרשת החשופה. שער שלישי של החלוץ, כולם במשחקי חוץ. 1:2 למכבי נתניה.

דקה 47: איזו החמצה של זיסו. קשר בית"ר תל אביב רמלה היה חייב להשוות משלושה מטרים, אבל הנגיחה שלו חלפה מעל השער.

דקה 56: והנה החמצה לא פחות גדולה מן העבר השני. מור הגביה משמאל וקוגבניה החופשי המשיך מהאוויר, מחמישה מטרים, מעל השער.

דקה 75: גול! שוב שוויון ברמלה. גלזר התקדם באין מפריע ומ-20 מטרים בעט כדור שהוסט קלות על ידי שחקן נתניה, הטעה את שושן שזינק באיחור ונכנס פנימה. בית"ר תל אביב רמלה איזנה ל-2:2.

דקה 83: גול! חילוף בינגו של דראפיץ'. וייסמן קיבל כדור עומק מצוין מסבע והכניע את חכים. 2:3 למכבי נתניה.

דקה 86: גול! איזה משחק מטורף. כדור ארוך מצא את שרם ברחבה, החלוץ הסתובב ומסר בין שניים לארמלי המחליף, וזה לא נכשל מול שושן. בית"ר תל אביב רמלה שוב חזרה, 3:3.

דקה 94: שושן מנע הפסד בכורה מנתניה. לוקוסה נותר לבד מול השוער, אבל בעט לגופו משלושה מטרים. פספוס גדול של המארחים.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
השיג ניצחון נוסף. ראובן עטר/מגד גוזני

עירוני נשר - הפועל ראשון לציון 1:1

הכתומים נחלצו ברגע האחרון מהפסד רביעי רצוף ונותרו במקומות המוליכים לפלייאוף העליון. ניר ברקוביץ' ביצע שינויים רבים בהרכב שלו, אבל בדקה ה-42 היה זה המגן השמאלי אחמד שעבאן שירה כדור אדיר מ-22 מטרים אל הרשת של איתמר ישראלי וחגג שער בכורה במדי עירוני נשר. המארחת הריחה עלייה למקום השישי, אך בתוספת הזמן הגיע השוויון הדרמטי של אריאל לזמי, שהשאיר את ראשון לציון במקום השביעי והותיר את נשר עשירית עם נקודה פחות.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 2:0

ניצחון שני רצוף לראובן עטר, שממשיך להתרחק מהתחתית לעבר המקומות המובילים לפלייאוף העליון. הפועל עפולה סגרה חשבון עם רמת השרון על ההפסד הביתי 4:2 בסיבוב הראשון והותירה אותה במקום הלפני אחרון. נתנאל גולדמן נגח אל הרשת בדקה ה-15 אחרי הגבייה מצד ימין, יובל שוואט הכפיל בדקה ה-45 עם מבצע אישי שהיה גם שערו ה-12 העונה בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully