וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חלקים ביציע המזרחי ייסגרו במשחק הבא באירופה

26.2.2017 / 16:00

סגנית האלופה ספגה עונש מוועדת המשמעת של אופ"א בעקבות הקריאות הגזעניות ("טועמה מחבל!") במשחק הביתי מול דאנדוק בליגה האירופית. במועדון פעלו מול הקהל כדי למגר את השיר הגזעני

ברני ארדוב

מכבי תל אביב כבר סיימה את דרכה באירופה, אחרי שהודחה בשלב הבתים של הליגה האירופית, אך היום (ראשון) קיבלו הצהובים בשורה לקראת העונה הבאה. בעקבות התכנסות של ועדת המשמעת של אופ"א בסוף השבוע האחרון, הוחלט כי חלקים מהיציע המזרחי ייסגרו במשחקה הביתי של הקבוצה באירופה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: "אין לליטו וידיגאל אגו, פאולו סוזה לא היה מוכן לזה"
לא כזו טהורה: הזווית השגויה של הסרט 'טהורה לעד'
געגועים לקרית אליעזר: שביזות יום א', על הקללה האיזוטרית של מכבי חיפה

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עונש מאופ"א. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

העונש הגיע בעקבות הקריאות הגזעניות במשחק מול דאנדוק, ונרשמו בדו"ח המשקיף. כחלק מהעונש התקבלה החלטה לפיה אזורי 603-607, הנמצאים בחלק העליון, יכוסו בשלט של אופ"א למשך משחקה הבא של מכבי תל אביב באירופה. השיר בגינו נענשו הצהובים: "סלים טועמה מחבל!", אבל במועדון טוענים כי מאז הגיעו להבנות עם האוהדים כי הם יפסיקו לשיר אותו.

במכבי תל אביב הגיבו לעונש באתר הרשמי וכתבו: "למרות העונש שניתן ע"י אופ"א ובעקבות ההבנות שהושגו לאחרונה בין הנהלת המועדון לאוהדים, שהובילו לכדי אווירה חיובית באצטדיון ועידוד הקבוצה בצורה חסרת תקדים שלא גרמה להעמדה לדין משמעתי, מקווה המועדון כי מגמה זו תמשיך בעונה הנוכחית ובעונות הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully