וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב"ש לא יעמוד לדין, אך תיאסר פנייה לצוות השיפוט אחרי הדו"ח

26.2.2017 / 14:24

מאמן מ.ס אשדוד פנה לאחד מעוזרי השופט אחרי התיקו נגד סכנין, אבל לא יעמוד לדין כי מדובר בעבירה ראשונה מהסוג הזה. תובע ההתאחדות: "הנני להבהיר כי מדובר במעשה אסור ופסול"

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד ביציע. אדריאן הרבשטיין
בן שמעון ביציע אתמול/אדריאן הרבשטיין

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, שלח היום (ראשון) מכתב לכל קבוצות ליגת העל ובו הבהרה בעניין פניה לשופטי המשחק. המכתב של רשף מגיע בעקבות הסיפור של מאמן מץ.ס אשדוד רבן ן שמעון אשר יצר קשר עם אחד מעוזרי השופט לשם בירור עובדה המצוינת בדו"ח.

רשף החליט לא להעמיד את בן שמעון לדין בעקבות מעשהו מכיוון שמדובר בעבירה ראשונה של מאמן בליגה מהסוג הזה, אך הבהיר כי מעתה והלאה "כל בעל תפקיד, שחקן או מאמן אשר ישוחח עם איש צוות שיפוט או משקיף לאחר קבלת דו"ח שיפוט או הזמנה לדין, יועמד לדין משמעתי על כל המשתמע מכך. הנני להבהיר כי מדובר במעשה אסור ופסול".

רשף ציין כי על פי תקנון המשמעת, מי שעומד לדין רשאי לבקש לזמן לדיון המשמעתי את שופט המשחק או מי מעוזריו ובית הדין המשמעתי יחליט בעניין. אגב, בן שמעון הורחק מארבעה משחקים בלי קשר לפנייה שלו לעוזר השופט. בנושא אחר, יושב ראש הקבוצה יורם מרציאנו סיים את כהונתו במועדון בעקבות רצונו להתמודד בפרמייריז במפלגת העבודה. מי שישוב לתפקיד יושב הראש הוא מנדל דוידוביץ', שגם ינהל את מחלקת הנוער.

עוד בנושא:

אור אינברום עשוי להימכר להפועל באר שבע בקיץ הקרוב
מ.ס אשדוד ניצחה את מכבי חיפה 0:1 בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully