וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: אור אינברום עשוי להימכר להפועל באר שבע בקיץ הקרוב

26.2.2017 / 8:42

האלופה התעניינה בקשר המצטיין מוקדם יותר העונה. במועדון התמוגגו: "הוא וקינדה עשו סחרחורת לוואצק וקגלמאכר". שביעות רצון גדולה מבן שמעון, השחקנים שרו לג'קי בן זקן בטלפון

אדריאן הרבשטיין

קשר מ.ס. אשדוד אור אינברום שכבש את שער הניצחון על מכבי חיפה אתמול בכרמל (שבת, 0:1), עשוי להימכר כבר בקיץ הקרוב כאשר מספר קבוצות ובראשן הפועל באר שבע מתעניינות בו. אינברום היה מועמד לעבור לבאר שבע כבר בתחילת העונה, אבל אז העדיפו אצל האלופה לרכוש את מיכאל אוחנה.

באר שבע כזכור רכשה בחלון ההעברות האחרון גם את ניב זריהן ולא מן הנמנע שהרכישה הבאה שלה תהיה אינברום שנכנס לכושר משחק מצוין וכבש גם במחזור הקודם, נגד בני סכנין. "היו רגעים שאור אינברום ובעיקר גדי קינדה השתעשעו במגרש. הם עשו סחרחורת לוואצק וקגלמאכר", התמוגגו אמש באשדוד.

אור אינברום (מימין) עם עידו דוידוב שחקני מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בפורמה המצוינת. אינברום מימין/אדריאן הרבשטיין

חדר ההלבשה של מ.ס אשדוד הזכיר אמש מראות של קבוצה שזכתה באליפות. אחיו של ג'קי בן זקן דיבר איתו בטלפון והשחקנים שרו שירים לבן זקן ששמע את הכול באמצעות הטלפון.

מי שהאמין בשבוע שעבר בניצחון הוא המאמן רן בן שמעון. אחד השחקנים סיפר: "רן בא לכל אימון ואמר: 'מי שחושב שהוא לא הולך לנצח בחיפה, שיגיד לי ואני לא אלביש אותו'. הוא הטריף אותנו וגרם לנו להאמין שאנחנו מסוגלים לכך". באשדוד מאוד מרוצים מבן שמעון עד כה. "היה חסר לנו מאמן בדמותו", אמרו אמש במועדון. "יש כאן חבורה של שחקנים כישרוניים שהייתה צריכה מאמן עם סמכות וכריזמה ורן מתאים לנו בול".

במועדון עשויים לסיים את תפקידו של מאמן קבוצת הנוער דוד מרטן אחרי עוד הפסד של הקבוצה אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully