וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ניב ברקוביץ' על הכוונת, גם מורן רוט עדיין מועמד

26.2.2017 / 8:09

על אף הניצחון על ראשון לציון והחזרה לעניינים של דייסון, פיאניג'אני לוחץ לצרף עוד גארד. הרכז שמתוסכל ממעמדו בנהריה מועמד, וגם רוט עדיין עשוי להצטרף. הלפרין: "רוצים לחזור למקומנו הטבעי"

one

הפועל ירושלים עצרה אמש (שבת) את רצף שלושת ההפסדים לאחר שניצחה את מכבי ראשון לציון בתוצאה 68:82. יחד עם זאת, במהלך המשחק האדומים שמטו יתרון גדול, מה שגרם למאמן סימונה פיאניג'אני 'לשטוף' את שחקניו בפסק הזמן. ג'רום דייסון חזר אחרי פציעה והציג יכולת טובה (22 נקודות), אבל המאמן ממשיך ללחוץ על הבאת שחקן, כשהנהלת הקבוצה בודקת מספר אופציות. כזכור, ג'ורדן פארמר מתעקש על סעיף שחרור מיידי ל-NBA, מה שמקשה על החתמתו, ובירושלים עוד אפשרויות, כשניב ברקוביץ', שלא מרוצה ממעמדו בעירוני נהריה, נמצא על הכוונת. אם ירושלים תחליט לפנות לרכז (1.90, 30), זה ייעשה דרך הנהלת נהריה. גם אופציית מורן רוט, שהתאמן עם הקבוצה בעבר עדיין קיימת.

עוד בנושא:

הרצף השלילי נקטע: ירושלים ניצחה 68:82 את מכבי ראשון לציון
סימונה פיאניג'אני: "השחקנים שלי נתנו מאסטרפיס היום"

ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה (שמאל) מול קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
החיזוק שפיאניג'אני מחפש? ברקוביץ'/לירון מולדובן

בסיום המשחק נאלצה הקבוצה להמתין לאחר שקרטיס ג'רלס ואייזיק רוזפלט נלקחו לבדיקות סמים. יותם הלפרין סיכם: "ההגנה די תקעה אותם, האיזורית עבדה טוב נגדם, וכשאתה עולה ל-20 הפרש במחצית זה יכול ללכת לשני הצדדים, או שאתה גומר את המשחק, או שאתה נותן להם לחזור כמו שנתנו להם. בסופו של יום לא היינו מספיק אגרסיביים במחצית השנייה ובגלל זה הם חזרו למשחק, אבל אני שמח שהצלחנו למצוא את השחקנים שיעשו את העבודה. אנחנו בחצי הדרך, לא חושב שמישהו מאיתנו חושב על הפיינל פור, זה עוד חצי ממה שעברנו עד היום. מצד שני אנחנו לא עולים לליגה ואומרים שאם נפסיד לא יקרה כלום, אנחנו יודעים שהמיקום שלנו בליגה לא מספיק טוב עדיין. צריך לחשוב על איך אנחנו מגיעים למקום הטבעי שלנו".

הלפרין רשם אמש משחק בינוני מבחינה אישית, כשסיים עם נקודה אחת בלבד ב-31 דקות. על יכולתו האישית אמר הישראלי הוותיק: "יש לי כמה פציעות שאני סוחב איתי בשבועות האחרונים, אבל לא משהו שמונע ממני לשחק. קשה לי, אני בסיטואציה ששיחקתי השבוע המון דקות, הרבה יותר ממה שאני רגיל. מה שצריך לעשות בשביל המועדון, לא רק אני, כולנו, זה מה שנעשה. יש לנו כמה ימים לנוח, כדי שגם אני אישית נגיע רעננים".

הלפרין אמר לקראת המפגש מול גראן קנאריה ביום שלישי: "הניצחון מול ראשון היה חשוב לקראת המשחקים החשובים באירופה. גראן קנאריה קבוצה מצוינת, אין קבוצה בליגה הספרדית שקל נגדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully