וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנאי של ג'ורדן פארמר להפועל ירושלים: סעיף יציאה מיידי ל-NBA

23.2.2017 / 8:28

מחלוקת קיימת מול הגארד בשל הדרישה, כשבמקביל הוא ממשיך לבדוק אופציות בליגה הטובה בעולם. פיאניג'אני על ההפסד: "הסיטואציה שלנו הייתה בלתי אפשרית". הלפרין: "אמארה צריך לזכות ליחס הוגן יותר, לא הגיוני שהוא יקבל טכנית בכל משחק"

ברני ארדוב

בווידאו: משחק מקדים

הפועל ירושלים ספגה אמש (רביעי) את הפסדה השלישי ברציפות, הפעם 62:55 להפועל אילת. בקבוצה כמובן מודאגים, כשהמאמן סימונה פיאניג'אני ביקש מההנהלה חיזוק, מאחר והוא סבור שהסגל המצומצם אינו מספיק. במועדון נמצאים במגעים עם הגארד ג'ורדן פארמר, אשר במקביל בודק אופציות ב-NBA. לוואלה! ספורט נודע כי פארמר ביקש להכניס סעיף שחרור מיידי ל-NBA אם אכן יגיע, ובעקבות זאת קיימת מחלוקת בין הצדדים.

"ביקשתי מהשחקנים להילחם על הפרקט ואני גאה בהם", אמר פיאניג'אני על המשחק. "יש לנו הרבה פציעות ורוטציה מצומצמת, אבל הם נלחמנו מול קבוצה כמו אילת שצברה המון ביטחון. הסיטואציה שלנו הייתה בלתי אפשרית, אבל לא אדבר על השיפוט, כי אני חושב שאנשים מבינים כדורסל".

"אני לא זוכר מתי קלענו 55 נקודות במשחק", אמר יותם הלפרין. "יהיה לנו קשה לנצח ככה. לא היינו טובים התקפית והיה לנו קשה עם החיסורים. הסגל הקצר פוגע בנו, בטח בגזרת הישראלים. בסופו של יום אנחנו הפועל ירושלים, אנחנו צריכים להגיע חזקים ומוכנים ולא משנה הסיטואציה. נצטרך לצאת מהמצב הקשה שאלינו נקלענו. שיפוט זה לטוב ולרע. אמארה? הוא צריך לזכות ליחס יותר הוגן לפעמים. זה שהוא מדבר עם שחקן או שניים לא אומר שהוא צריך להיות מורחק ובכל משחק לקבל טכנית". טרנס קינסי הוסיף: "לוקח מהמשחק הזה את הדרך שבה שיחקנו במחצית השנייה".

עוד בנושא

אמארה סטודמאייר: "יש בישראל את השיפוט הכי גרוע בעולם"
הפועל אילת ניצחה 55:62 את הפועל ירושלים

ג'ורדן פארמר שחקן סקרמנטו. GettyImages
בקרוב באדום? פארמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully