וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "השחקנים שלי נתנו מאסטרפיס היום"

25.2.2017 / 23:03

מאמן הפועל ירושלים היה מאושר אחרי ה-68:82 מול מכבי ראשון לציון, שקטע רצף של שלושה הפסדים. אצל הכתומים לא מתכוונים לבצע זעזוע, ריצ'ארד נפצע וייבדק. שיבק: "כאילו נשארנו על המטוס"

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) 68:82 את מכבי ראשון לציון במשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגת העל. למרות המצב הלא מעודד, אצל הכתומים לא מתכוונים לבצע זעזוע נכון לשלב זה, וישקלו לצרף זר חמישי לסגל. לאחר המשחק נלקחו ארבעה שחקנים לבדיקות סמים: ניצן חנוכי ואור קורנליוס ממכבי ראשון לציון וקרטיס ג'רלס ואייזיק רוזפלט מהפועל ירושלים. בראשון לציון יערכו מחר בדיקות לפטריק ריצ'ארד, שנפצע במהלך המשחק ונאנק מכאבים. השחקן נפצע גם במהלך המשחק מול לודוויגסבורג ברביעי, אך היא הייתה ברגל השנייה.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
פיאניג'אני/מגד גוזני

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר לאחר המשחק: "אחרי ההפסד באילת, אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאני גאה בהם. שיחקנו שם בלי אמארה מסיבות שונות ועצרנו את הקבוצה הביתית על 62 נקודות. היום השחקנים שלי עשו מאסטרפיס, מחצית ראשונה שבלתי תיאמן. הם התרכזו בהגנה האזורית ובביצוע. נאלצנו לשחק את 20 הדקות האחרונות עם שחקן אחד פצוע על הפרקט, או יותם או ליאור. אנחנו בונים משהו נהדר עם המנטאליות שלנו.

"אנחנו צריכים לחשוב על העתיד שלנו ומה המועדון עושה כדי לייצר מנטאליות שאנחנו רוצים, והיום זה הצעד הראשון. לא התאמנו בשלושה או ארבעת השבועות האחרונים. קבוצה צריכה חמישה או שישה ישראלים, אבל בשביל העקביות של המועדון והבעלים מסתכלים על העתיד והם יודעים שאפשר להפסיד. אנחנו יכולים לשחק עם כל החוקים, אבל אנחנו צריכים עוד שחקנים. אם שחקן כמו ליאור חולה ארבע שעות לפני המשחק, צריך לדעת להסתדר. אני רגיל לשחק עם 15 שחקנים, אבל זו השיטה אם אתה רוצה לשחק בכל המסגרות".

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק אמר: "זה נראה כאילו נשארנו במטוס. נחתנו ביום חמישי בחצות, עוד לא הגענו במחצית הראשונה, מחצית רעה מאוד שלנו, התקפית בוודאי וכשאתה לא טוב, גם הדברים הקלים לא נכנסים לך. במחצית השנייה חזרנו, בצורה מרשימה אפילו, ובנקודת הזמן הזו, זו או שאתה נותן את הקווץ' הקטן שלא היו לנו את הכוחות לעשות אותו, או שירושלים לוקחים שוב את היתרון. לצערי לא הצליח לנו הערב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 68:82 את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully