וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בגד בקלאודיו ראניירי? ג'יימי ורדי מכחיש: "זה לא נכון ומאוד פוגע"

ג'יימי ורדי הגיב לטענות לפיהן הוא ושחקני לסטר סיטי דרשו מהבעלים לפטר את המאמן, גם שמייכל מכחיש: "לא יודע מאיפה זה בא". קונטה השווה שיא מועדון מרשים בצ'לסי והודה: "יש לנו מזל"

קלאודיו ראניירי מנג'ר לסטר חוגג. רויטרס
תוך תשעה חודשים: האליל ששילם את המחיר. ראניירי/רויטרס

באנגליה ממשיכים לעסוק בפיטורי קלאודיו ראניירי מלסטר. האיטלקי הוותיק, שאשתקד היה אחראי על מסע הקסם של הקבוצה והוכתר כמאמן העונה וזכה למחמאות מאנשי מקצוע מכל רחבי העולם, היה זה ששילם בשבוע שעבר את המחיר פחות משנה לאחר מכן, וסיים את תפקידו לאור מצבה הקשה של האלופה היוצאת. באנגליה דווח ששלושה שחקנים עמדו בראש "מרד" נגד המאמן: ג'יימי ורדי, קספר שמייכל וריאד מחרז.

עוד בנושא

קלאודיו ראניירי פוטר ונפרד: "החלום שלי מת אתמול, מקווה שיזכרו אותי בחיוך"
גארי ליניקר: "הפיטורים של קלאודיו ראניירי בלתי נסלחים"

אתמול (שבת) ג'יימי ורדי הכחיש כל קשר לפיטורים של ראניירי, תשעה חודשים בלבד אחרי האליפות המדהימה הרשומה על שמו של המאמן. אחרי ש"סאן" דיווח שוורדי וחבריו שוחחו עם הבעלים ארבע פעמים ודרשו לפטר את המאמן, ורדי יצא בהצהרה: "אני חושב שכתבתי ומחקתי את המילים בפוסט הזה כמות משוגעת של פעמים! אני חייב את זה לקלאודיו, למצוא את המילים הנכונות! קלאודיו תמיד יזכה לכבוד גדול ממני! מה שהשגנו יחד כקבוצה היה בלתי אפשרי! הוא האמין בי בזמן שאחרים לא עשו, ולנצח אהיה לו אסיר תודה.

"היו ספקולציות על כך שיש לי קשר לפיטורים שלו, אבל זה לחלוטין לא נכון, לא מבוסס ומאוד פוגע! הדבר היחיד שאנחנו אשמים בו זה שלא עמדנו במשימות המקצועיות שלנו, ואנחנו מודים בזה גם בתקשורת וגם בחדר ההלבשה. אני מאחל לקלאודיו את הטוב ביותר, תודה לך קלאודיו על הכל".

לפני כן גם קספר שמייכל הכחיש את השמועות על פגישות בין השחקנים לבעלים. "אין בזה אמת", אמר השוער הדני, "אנחנו שחקנים, ויכולים להשפיע רק על מה שקורה על המגרש. מה שקורה מעלינו בהנהלה לגמרי לא בהשפעתנו. כל הדיווחים האלה על פגישות, אני לא יודע מאיפה באו".

ראניירי הגיע בשבת בבוקר לאימון הקבוצה על מנת להיפרד מהשחקנים. ריאד מאחרז העלה לטוויטר תמונה שלו מחובק עם המאמן, וגם הוא ספג תגובות קשות, וטענות על כך שבגד במאמנו. "כבוד גדול לאיש הגדול הזה, שעזר לנו לעשות היסטוריה", כתב מאחרז על ראניירי, "אתה עזרת לי לבנות את עצמי ככדורגלן, והענקת לי את האומץ שהייתי צריך. האמנת לי מהיום הראשון. תודה רבה על הכל, ובהצלחה בהמשך הדרך". בתגובות למאחרז בעיקר הופיעו האשמות על כך שהוא "נחש" ובוגדני.

עוד באותו נושא

בראש מורם: הרווח הגדול של קלאודיו ראניירי מהפיטורים מלסטר סיטי

לכתבה המלאה

צ'לסי לא נראתה אתמול בשיאה, אבל עדיין הצליחה לנצח 1:3 את סוונסי, לרשום ניצחון 12 ברציפות בסטמפורד ברידג' (השוותה שיא מועדון), ופתחה (לפחות זמנית) פער של 11 נקודות מהמקום השני. מאז שהקבוצה הפסידה לטוטנהאם בינואר, מאזנה הוא שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו במאזן שערים 4:20.

המאמן אנטוניו קונטה הודה שהניסיון של שחקניו מהאליפות שלקחו לפני שנתיים הוא זה שמונע מהם לאבד פוקוס. "לשמור על ריכוז לכל אורך העונה זה לא קל", אמר קונטה אחרי הניצחון, שבמהלכו סוונסי התעלתה על הבלוז לאורך דקות ארוכות (ואף קיבלה עזרה מהשופט שלא ראה נגיעת יד ברורה של אספליקואטה ברחבה במצב של 1:1), "יש לי הרבה שחקנים שכבר זכו באליפויות בעבר, והם יודעים היטב באיזו דרך אנחנו צריכים להמשיך ומה עלינו לעשות כדי לשמור על הפסגה ולהשיג את התואר. זה המזל שלנו.

"לפעמים אני רואה חלק מהשחקנים נרגעים, ואני צריך לשמור על הריכוז שלהם, אבל האמת היא שלא הייתי צריך לעשות את זה, וזה משמח אותי מאוד. יש לי קבוצה שעד עכשיו ראויה מאוד למקום הראשון, אין ספק בכך".

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. AP
השווה שיא מועדון. קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully