וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טוהר בוטבול הפסיד בקרב על הארד בגרנד פרי דיסלדורף

אחרי המדליות של נועה מינצקר וטל פליקר בשישי, הג'ודוקא המתחרה בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג, פספס הזדמנות למדליה נוספת אחרי שנוצח על ידי הצרפתי גיום שן. ניצח שלושה קרבות בדרך

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
הסתפק במקום החמישי. טוהר בוטבול/מגד גוזני

טוהר בוטבול פספס הערב (שבת) הזדמנות להעניק מדליית ארד שלישית למשלחת הישראלית בגרנד פרי דיסלדורף 2017. הג'ודוקא המתחרה בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג, ניצח בשלושת הקרבות הראשונים שלו בטורניר בגרמניה והעפיל לחצי הגמר, אך שם נעצר ולאחר מכן גם הפסיד לצרפתי גיום שן בקרב על הארד. הישראלי השיג מדליית ארד בתחרות הקודמת בגרנד סלאם פריס, רק לפני שבועיים.

בוטבול החל את דרכו עם ניצחון בווזארי על ארון טרנר הבריטי, המשיך עם צמד ווזארי בקרב השני מול פאבל זגרודניק הפולני וברבע הגמר הדיח את איגור ונדטקה הגרמני, שספג שני עונשים. לאשה שבדטואשווילי, האלוף האולימפי מלונדון שזכה גם במדליית ארד באולימפיאדה האחרונה בריו, היה גדול עליו בחצי הגמר וניצח באיפון אחרי 2:53 דקות, כאשר בוטבול צבר שלושה עונשים. בקרב האחרון מול שן, בוטבול צבר שני עונשים והפסיד בווזארי.

אתמול השיגה נועה מינצקר מדליית ארד בקטגוריית משקל עד 48 ק"ג אצל הנשים וטל פליקר עשה זאת בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג אצל הגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully