וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליות ארד לנועה מינצקר וטל פליקר בגרנד פרי דיסלדורף

יום מוצלח לישראלים בגרמניה: מינצקר עלתה על הפודיום בקטגוריה עד 48 ק"ג, פליקר סיים שלישי בקטגוריה עד 66 ק"ג. נילי כהן (עד 52 ק"ג) וברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג) סיימו במקום החמישי

ג'ודוקא נועה מינצקר. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
הישג נהדר. מינצקר על הפודיום/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

שישה ג'ודוקא ישראלים עלו היום (שישי) על המזרונים בגרמניה, במסגרת יומו הראשון של גרנד פרי דיסלדורף, שיימשך שלושה ימים ויגיע לסיומו ביום ראשון. הישג השיא של יום התחרויות הראשון הגיע מכיוונם של נועה מינצקר - שזכתה במקום במדליית ארד בקבוצת המשקל עד 48 ק"ג וטל פליקר - שזכה בארד בקטגוריה עד 66 ק"ג.

מינצקר פתחה עם שני ניצחונות על קימברלי רניקס הבריטית (באיפון) ומלודי ווגארני הצרפתייה, אך בחצי הגמר נכנעה באיפון לפונה טונאקי היפנית. ברגע האמת, מול מיליקה ניקוליץ' מסרביה, מינצקר השיגה ניצחון דחוק וסיימה במקום השלישי שהציב אותה על הפודיום. שירה ראשוני התחרתה גם היא באותה קטגוריית משקל, אך הפסידה כבר בקרב השני וגם בקרב שנערך בבית הניחומים, וסיימה רק שביעית.

פליקר גבר על מרסלו פוז'יטה הברזילאי ודאוודורג' המונגולי וברבע הגמר ניצח את דניס ויירו ממולדובה. בחצי הגמר נעצר פליקר אצל מגראשווילי הגיאורגי ומכאן, עבר להתמודדות על מדליית הארד שם, גבר על סרגיי אולינצ'יץ הפורטוגלי בזכות יתרון שני וואזרי. ברוך שמאילוב סיים במקום החמישי באותה קטגוריה. שמאילוב העפיל עד חצי הגמר עם שלושה ניצחונות מרשימים, אך הפסיד שם ונכנע גם בקרב על המדלייה, מול קמאל חאן-מגמאדוב הרוסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש מדליה. פליקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי ג'ודוקא התחרו גם בקטגוריית המשקל עד 52 ק"ג, גילי כהן ואריאל בצלאל. כהן נעצרה אחרי שני ניצחונות בחצי הגמר, ולצערה נכנעה גם בקרב על מדליית הארד, מול אי שישימה היפנית, וסיימה חמישית. בצלאל הפחות מנוסה הפסידה כבר בקרב השני בתחרות.

בקטגורייה עד 57 ק"ג התחרתה תמנע נלסון לוי, שהפסידה כבר בקרב הראשון וסיימה את דרכה.

מינצקר הנרגשת אמרה בסיום: "שמחה ומאושרת על הזכיה במדליה חשובה, זו תמורה על העבודה הקשה והמקצועית בנבחרת הנשים. אני רוצה להודות לכל הצוות שמלווה אותי ומשקיע בי מידי יום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully