וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את אמפולי, אטאלנטה הדהימה את נאפולי

שערים של מנדז'וקיץ' (52) ואלכס סנדרו (65) סידרו לאלופה 0:2 קליל ופער 10 נקודות בפסגה, בונוצ'י שיחק 90 דקות. הפתעת העונה באיטליה ניצחה 0:2 בסן פאולו ומפגרת רק בשלוש נקודות אחרי נאפולי

מריו מנדז'וקיץ' יובנטוס. רויטרס
בלתי ניתנים לעצירה. שחקני יובנטוס בפוזה טיפוסית/רויטרס

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם הפתעה בסן פאולו, שם אטאלנטה ניצחה 0:2 את נאפולי. המוליכה יובנטוס ניצלה זאת עם 0:2 קליל על אמפולי החלשה ופתחה פער של 10 נקודות בפסגה. שבעה משחקים נוספים ייערכו ביום ראשון כשהמחזור יינעל עם המשחק בין פיורנטינה לטורינו בשני.

אלכס סנדרו יובנטוס. רויטרס
שער נדיר. אלכס סנדרו/רויטרס

יובנטוס - אמפולי 0:2

הניצחון על פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות היה השמיני ברציפות של אלופת איטליה בכל המסגרות והערב האלופה המשיכה את הרצף עם עוד ניצחון קליל מול קבוצת התחתית של אמפולי. לאונרדו בונוצ'י, שלא שיחק מול הדרקונים, פתח הפעם בהרכב של אלגרי וגם השלים 90 דקות. האורחים החזיקו מעמד מחצית שלמה, אבל בדקה ה-52 מריו מנדז'וקיץ' נגח פנימה אחרי הרמה של קואדרדו מצד ימין. אלכס סנדרו חתם עם בעיטה חזקה לפינה בדקה ה-65. הגברת הזקנה פתחה פער של 10 נקודות בפסגה על פני רומא ו-12 על פני נאפולי, אותה היא תפגוש שוב ביום שלישי במסגרת הגביע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתיאה קלדארה שחקן אטאלנטה. GettyImages
יובנטוס עשתה עסקה מוצלחת. מתיאה קלדארה חוגג במדי אטאלנטה/GettyImages

נאפולי - אטאלנטה 2:0

תוצאה מדהימה בסן פאולו, שם אטאלנטה הרביעית המשיכה את העונה המפתיעה שלה וצימקה את הפער מנאפולי השלישית לשלוש נקודות בלבד. הבלם המצוין מתיאה קלדארה, שנרכש בינואר על ידי יובנטוס ונשאר כמושאל באטאלנטה, היה כוכב המשחק והעלה את מאזנו העונתי לחמישה שערים (יותר מכל שחקן הגנה אחר בליגה). הוא נגח מקרוב אל הרשת של פפה ריינה בדקה ה-28 והשלים צמד עם בעיטת יעף נהדרת במתפרצת בדקה ה-70, שלוש דקות לאחר שחברו פרנק קסייה הורחק. הופעה מאכזבת מבחינת נאפולי, שנעצרה פעמיים בקורות ורשמה הפסד בית שני בלבד העונה בליגה. הקבוצה מברגמו השיגה את ניצחונה השני ב-20 השנים האחרונות בסן פאולו.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
לא הערב של נאפולי. לורנצו אינסינייה מאוכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully