וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו נחוש לעזוב את ריאל מדריד, פפ רוצה אותו במנצ'סטר סיטי

הקשר מתקשה להפוך לשחקן מוביל אצל זידאן והמו"מ להארכת חוזהו תקוע. סיטי, צ'לסי ויובנטוס כבר העבירו מסרים על רצון לרכוש אותו בקיץ. סוכנו של אוטמנדי: "ריאל מדריד רוצה אותו"

one

איסקו נחוש לעזוב את ריאל מדריד וככל הנראה יעבור לקבוצה אחרת בקיץ הקרוב. הקשר שיחגוג את יום הולדתו ה-25 בעוד חודשיים, סירב להתייחס לעתידו אחרי הניצחון על אספניול לפני שלושה ימים, אבל ב"מארקה" מספרים שהוא כבר קיבל מסרים ממנצ'סטר סיטי, צ'לסי ויובנטוס שמעוניינות בו. פפ גווארדיולה מאוד מעריך את איסקו וסיטי נחשבת למתעניינת הרצינית ביותר.

איסקו אמנם פתח בשני המשחקים האחרונים וגם כבש ובישל פעמיים, אבל הוא לא הצליח להפוך לשחקן מפתח ב-4:3:3 של זינדין זידאן. השחקן שהגיע ממלאגה תמורת 30 מיליון יורו ב-2013, יסיים את חוזהו ב-2018 ובינתיים הצדדים לא הגיעו להסכמה על הארכת ההסכם. נכון לעכשיו המשמעות היא שהוא יהפוך לשחקן חופשי בעוד שנה וחצי ואם ריאל רוצה להחזיר לפחות חלק מההשקעה, עליה למכור אותו ביוני הקרוב.

אביו של איסקו, פאקו אלרקון, מנהל את המו"מ המתארך עם ריאל מדריד והוא דורש סכום של לפחות 8 מיליון יורו לעונה. השחקן מרוויח כעת 2.5 מיליון והבלאנקוס מגלים נכונות לשדרג את שכרו, אבל לא ל-8 מיליון.

בינתיים אחד מסוכניו של ניקולאס אוטמנדי, מרטין סנדואה, התראיין לתחנת רדיו בארגנטינה וטען שריאל מדריד מגלה בו עניין כמחליפו של פפה שיעזוב בסוף העונה. "ניקו שמח במנצ'סטר סיטי, אבל מי לא היה רוצה לשחק בריאל מדריד, המועדון הכי גדול בעולם?", אמר סנדואה.

עוד בנושא:

הערעור נדחה: ברצלונה, ניימאר וסנטוס יעמדו לדין
מלאגה חזרה מפיגור וניצחה את לאס פלמאס 1:2

שחקן ריאל מדריד איסקו. GettyImages
רוצה 8 מיליון יורו לעונה. איסקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully