וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: ברצלונה, ניימאר וסנטוס יעמדו לדין

בית המשפט בספרד קבע כי כל הצדדים יישפטו בגין סעיפי מרמה ושחיתות לאחר שדחה את ערעוריהם בנושא. המעבר של הברזילאי לקטלאנים ב-2013 לווה באי ודאות גדולה בנוגע לסכום ההעברה

one

ברצלונה, סנטוס וניימאר יעמדו לדין בגין סעיפי מרמה ושחיתות הקשורים למעבר של השחקן מברזיל לספרד ב-2013, כך דווח היום (שני) בכלי התקשורת ברחבי העולם. יש לציין כי ההחלטה התקבלה כבר לפני מספר חודשים והצדדים החליטו לערער, אך היום פורסם כי בית המשפט בספרד החליט לדחות את הערעור ונראה שהצדדים יאלצו לחזור לבית המשפט.

המעבר של ניימאר לקטלאנים לווה באי ודאות גדולה, כשעד היום לא ברור כמה אלופת ספרד באמת שילמה לקבוצה הברזילאית, וכמה מהסכום הגיע להוריו של השחקן. החברה שהחזיקה ב-40 אחוזים מכרטיסו של השחקן אז, DIS, היא זו שדרשה ענישה חמורה נגד ניימאר וקבוצתו לאחר שקיבלה רק שבעה מיליון יורו מהעסקה, בעוד על פי הדיווחים, ברצלונה שילמה מעל 40 מיליון יורו לאביו של השחקן, כאשר הסכום הכולל התקרב ל-100 מיליון יורו.

בהודעה רשמית מטעם בית המשפט נמסר: "סנטוס, ברצלונה, ניימאר וחברת N&N שבבעלות המשפחה, הפסידו בערעוריהם בנוגע למרמה ושחיתות". הצדדים לא יורשו לערער פעם נוספת על ההחלטה והחקירה בנושא תמשך.

עוד בנושא:

דאגה בברצלונה: ליאו מסי לא חגג את השער, הקהל שרק בוז, המאמן מתגונן
ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את לגאנס מפנדל של מסי בדקה ה-90

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
החקירה נמשכת. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully