וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את לגאנס מפנדל של מסי בדקה ה-90

האלופה המשיכה לאכזב, הפעם בליגה, וכמעט איבדה נקודות ביתיות מול ההתקפה החלשה בספרד. מסי (4) כבש ראשון, לופס (70) הימם זמנית עד שהפרעוש הכריע, משחק נהדר לטר סטגן. הפער מריאל מדריד: נקודה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד, ברצלונה התאוששה מהטראומה בליגת האלופות עם 1:2 דרמטי מול לגאנס. במשחק מוקדם, ויאריאל גברה 0:1 על ריאל סוסיאדד במשחק צמרת, ולנסיה חזרה לנצח על חשבון אתלטיק בילבאו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מבקיע. GettyImages
ניצחון דרמטי. ליאונל מסי/GettyImages

ברצלונה - לגאנס 1:2

אחרי התבוסה לפריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, התקופה הרעה של האלופה הגיעה גם לליגה. האלופה סיפקה משחק מזעזע מול ההתקפה הרעה ביותר בליגה הספרדית והייתה קרובה להיפרד ממאבק האליפות. דווקא עם הרכב שכלל ספרדי בודד (סרג'י רוברטו) ולראשונה אחרי 4,250 משחקים ו-118 שנות מועדון, רק צמד של הפרעוש הציל אותה ממבוכה. המפגש בקאמפ נואו התחיל טוב עבור ברצלונה עם שער מהיר של מסי אחרי שיתוף פעולה בין ניימאר ללואיס סוארס, אך משם האורחת צברה ביטחון ונתקלה ביום נהדר של מארק אנדרה טר סטגן, שהציל את ברצלונה. במחצית השנייה, הלחץ של לגאנס גבר ובדקה ה-70 אונאי לופס ניצל שגיאה קשה של סרג'י רוברטו ואיזן. אנדרס אינייסטה עלה להופעה ה-400 שלו בליגה, אך דווקא הצגה של ניימאר הכריעה את המשחק. מסי כבש את ה-34 שלו, הפעם מהנקודה הלבנה והרגיע את הקאמפ נואו.

דקה 1: המשחק יצא לדרך!

גול! דקה 4: מהלך משולב של MSN. ניימאר מצא את סוארס, שהעביר רוחב למסי והוא דחק ממטר. ברצלונה עלתה ל-0:1, שער 33 העונה של הפרעוש בכל המסגרות

דקה 8: הזדמנות נהדרת לסוארס להכפיל. החלוץ נותר לבד מול הרנין אחרי מסירה טובה של גומש. השוער של האורחת יצא בצורה טובה והציל את לגאנס מספיגה נוספת.

דקה 15: הזדמנות נהדרת לאורחת. אל זאהר נותר לבד מול טר סטגן, אך החלוץ סיפק החמצה מזעזעת. יכולת טובה של הגרמני.

דקה 27: סוארס הותיר את מסי למצב נהדר ברחבה, הפרעוש ירה בנגיעה. הרנין היה במקום ומנע ממנו צמד.

דקה 45+1: עוד עצירה נהדרת לטר סטגן. אל זהאר היה פנוי ועם וולה מסף הרחבה מצא את הגרמני מוכן, רגע לפני השריקה למחצית.

דקה 55: שוב פעם טר סטגן. גררו נותר חופשי, אך הגרמני היה במקום ושמר על שער נקי.

דקה 68: ראפיניה חדר לרחבה, עבר שני שחקנים אבל מול השער התרשל ואפשר להגנת לגאנס להרחיק.

גול! דקה 70: אונאי לופס, שעלה כמחליף, הכניע את טר סטגן אחרי טעות קשה של סרג'י רוברטו. לגאנס איזנה ל-1:1

דקה 80: חילוף כפול של לואיס אנריקה: איניסיטה החליף את גומש ועלה להופעה ה-400 שלו במדי ברצלונה. דניס סוארס החליף את ראפיניה.

דקה 82: הזדמנות נהדרת לאורחת. פרס ניצל הגבהה טובה, ושיגר כדור חד עם החזה, טר סטגן שוב היה במקום.

גול! דקה 90: ניימאר ספק צלל ברחבה, השופט סימן לנקודה הלבנה ומסי שיגר פצצה לפינה. צמד לפרעוש, 1:2 ברצלונה

תקציר: ריאל סוסיאדד - ויאריאל 1:0. one
שער קריטי. סמואל קאסטייחו/one

ריאל סוסיאדד - ויאריאל 1:0

צפו בתקציר

אחרי שרשמה ניצחון בודד בששת משחקיה האחרונים, כולל תיקו בשני משחקי הליגה האחרונים, ויאריאל חזרה לנצח, ובסטייל. הצוללת הצהובה חיכתה עד לדקה ה-94 כדי לכבוש את שער הניצחון, שהגיע מרגליו של סמואל קאסטייחו, שנכנס למגרש בדקה ה-79. ז'אומה קוסטה פרץ נהדר באגף שמאל והגביה למרכז, קאסטייחו הסתנן מאחור, ניצל שאננות בהגנה ושלח כדור עם כל הלב מקרוב לרשת. בזכות הניצחון, ויאריאל, שהגיעה למשחק מהמקום השישי, צימקה את הפער מריאל סוסיאדד החמישית לשתי נקודות בלבד.

תקציר: ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:2. טוויטר, one
סימונה זאזה ונאני/one, טוויטר

משחקים נוספים

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:2

צפו בתקציר

מסע ההחלצות של העטלפים נמשך עם ניצחון שלישי בעידן וורו, על חשבון ארנסטו ואלוורדה, שרשם את משחקו ה-290 כמאמן בילבאו ושבר את שיאו של חבייר קלמנטה. ולנסיה הצליחה לשבור רצף בן שמונה משחקים מול הבאסקים וקטעה רצף שלילי בן שלושה משחקים בעיקר בזכות יכולת נהדרת של צמד שחקני החיזוק שהגיעו בינואר. פביאן אוריאנה סידר לנאני את הראשון בדקה ה-13, בישול ראשון לצ'יליאני במדי העטלפים. סימונה זאזה הספיק להחמיץ הזדמנות קורצת, אך תיקן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם הראשון שלו. החלוץ הפך לאיטלקי החמישי בוולנסיה שמרשית בליגה הספרדית אחרי אמיליו מוראטי, ברנארדו קוראדי, סטפנו פיורה ומרקו די ואיו. איניאקי וויליאמס, שעלה כמחליף, סיפק החמצה בדקה ה-75 ומנע מבילבאו מחשבות על קאמבק.

סלטה ויגו - אוסאסונה 0:3

צפו בתקציר

כבשו לסלטה ויגו: פיונטה סיסטו (23), חוסבאד (87), יאגו אספאס (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully