וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "הייתי מופתע מאוד, לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר"

צפו בישראלי מתייחס לטרייד הגדול לפני ההמראה לניו אורלינס: "הייתי על הספה וראיתי סרט עם אשתי. נרגש מההזדמנות החדשה". קאזינס: "ציפיתי שזה יקרה, אני לא מתחרט על כלום"

עומרי כספי ודמרכוס קאזינס המריאו היום (שלישי) מסקרמנטו לניו אורלינס, לאחר הטרייד הדרמטי. "הייתי מופתע מאוד, הכל קרה כל כך מהר", הודה הישראלי הראשון ב-NBA. "אני זוכר שישבתי בבית, אני ואשתי ראינו סרט ואז ראיתי דיווח שבוגי יעבור בטרייד ואז שנייה אחר כך דברים התגלגלו והיה כתוב שעומרי כספי יעבור איתו. זו הפתעה גדולה, אני ברגשות מעורבים. תמיד יש דיבורים, אבל לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר. זה חלק מהעסק, אני נרגש מההזדמנות בניו אורלינס וזה רק יתגבר כשנגיע לשם".

קאזינס המפויס אמר לפני ההמראה: "אני לא מתחרט על כלום. כל מה שעברתי עזר לי לגדול כבנאדם. אני במקום טוב, למדתי מהטעויות שלי. קצת ציפיתי שזה יקרה ואני עובר הלאה. יש לי רק אהבה עבור האוהדים, תודה על כל הזכרונות. האהבה שלי לסקרמנטו לא תשתנה".

עוד בנושא:

דמרכוס קאזינס ועומרי כספי עוברים בטרייד מסקרמנטו לניו אורלינס
איתן כספי: "כששמעתי על הטרייד אמרתי 'ישתבח שמו לעד'"
תאומי המגדל 2.0: השילוב של דמרכוס קאזינס ואנתוני דייויס מצית את הדמיון

יממה עברה מאז הטרייד הגדול ששלח את דמרקוס קאזינס ועומרי כספי לניו אורלינס, וככל שנוקפות השעות מתבררים יותר ויותר פרטים על הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים בשעות, אולי הימים, לפני שהעסקה נסגרה. בארצות הברית דיווחו שכספי התווסף לעסקה ברגע האחרון לבקשת ניו אורלינס, וכי הקינגס נעתרו לדרישה כיוון שהיו לחוצים לסגור את העסקה. בכך הפליקנס קיבלו גם את הישראלי ובנוסף חסכו עוד כסף, משום שהחוזה של כספי (שמסתיים העונה) נוח יותר משל לנגסטון גאלוויי שעשה את הדרך ההפוכה, ואמור להרוויח בעונה הבאה 4.4 מיליון דולר.

באופן תמוה למדי, בהודעת הפרידה של הקינגס הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ לא איזכר באופן אישי את כספי, שנפרד הלילה (בין שני לשלישי) בעצמו מהקבוצה בה שיחק חמש שנים בפוסט אינסטגרם. "אני רוצה להודות לסקרמנטו קינגס על ההזדמנות לשחק בשביל האוהדים הנפלאים האלה. אשתי ואני הרגשנו בסקרמנטו כמו בבית וזה משהו שננצור לעד. בהחלט לא קל עבורי ועבור משפחתי לעזוב וכולכם יודעים כמה אהבה יש לעיר, לארגון ולאוהדים, אבל יחד עם זאת הגיע הזמן. אני מאחל רק הצלחה לקינגס, אעודד ואעקוב מרחוק, ותמיד תהיו בלבי".

מה שעדיין לא לגמרי ברור הוא כיצד הקינגס הגיעו למצב בו קיבלו תמורה קטנה כל כך עבור שחקן ברמתו של קאזינס. מה שמגביר עוד יותר את המסתורין סביב הטרייד הזה הוא העובדה שדיבאץ הצהיר רק לפני שלושה ימים בפה מלא על רצונו להשאיר את קאזינס ועל כך שהוא לא מועמד לטרייד. הלילה דיבאץ התייחס לסוגיות הללו, אבל בקינגס כמו בקינגס תמיד יש הפתעות, והפעם דיבאץ חשף את הפרט הדי מדהים הבא: יומיים לפני שחתם על העסקה עם ניו אורלינס, היתה לו עסקה טובה יותר ביד על קאזינס. "אני חושב שככל שהזמן היה עובר היינו מקבלים עסקה פחות טובה עבור דמרקוס", הפתיע דיבאץ. "כשאתה עושה עסקה כזאת אתה רוצה לקבל את התמורה הטובה ביותר, וזו היתה ההצעה הכי טובה שהיתה על השולחן בנקודה הזמן הזאת. נכון שיומיים לפני כן היינו יכולים לעשות עסקה טובה יותר, אבל היא נפלה ברגע האחרון, ואני לא רוצה להיכנס ליותר מדי פרטים".

כמו כן, דיבאץ נשאל האם הוא חושב שקאזינס שיפר את הקינגס בתור קבוצה, והשיב בקצרה: "לא, לא בנקודת הזמן הנוכחית".

עדכון ראשון: 6:39

ג'נרל מנג'ר סקרמנטו קינגס ולאדה דיבאץ. AP
הוא רציני? דיבאץ/AP

בתוך כך, גם הפליקנס קידמו בברכה את שני שחקניהם החדשים. "אנחנו נרגשים לקבל את דמרקוס קאזינס ועומרי כספי למשפחת ניו אורלינס פליקנס", אמר הג'נרל מנג'ר דל דמפס בהודעה מטעם המועדון. "זה רגע מרגש עבור אוהדי הפליקנס, כי אנחנו ממשיכים לגדול ולעשות צעדים לטווח הארוך. האוהדים שלנו נרגשים באותה מידה גם מדמרקוס וגם מעומרי".

ברשת CBS דיווחו שהפליקנס מתכננים להשאיר את כספי בקבוצה ומייעדים לו משבצת לא מאוד מוכרת בשבילו, בתור מחליף בעמדת השוטינג גארד. נכון לעכשיו הפליקנס דלילים בעמדת הסמול פורוורד שכוללת רק את סולומון היל, אבל על פי דיווחים הם רוצים לצרף שחקן נוסף בעמדה הזאת עד הדדליין, ובכך להעביר את כספי לעמדה 2, בה למעשה לא שיחק מעולם.

צפו בקאזינס נפרד מסקרמנטו בדמעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully