וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן והפועל עכו נפרדו ב-0:0

שתי קבוצות הצמרת איכזבו ולא הצליחו לצמק את הפער בצורה משמעותית מנתניה המוליכה. 0:2 חשוב לבית"ר תל אביב/רמלה על רמת השרון, 1:2 דרמטי להפועל ירושלים על הפועל ראשון לציון

שוער הפועל רמת גן אלדר פשכצקי. מגד גוזני
היה לו מזל. אלדר פשכצקי/מגד גוזני

המחזור ה-24 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. במוקד, הפועל עכו והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0 כשהמרוויחה היא כמובן מכבי נתניה המוליכה. בשני משחקים נוספים, בית"ר תל אביב/רמלה ניצחה 0:2 את הפועל ניר רמת השרון והפועל ירושלים רשמה 1:2 דרמטי וחשוב על הפועל ראשון לציון.

seperator

הפועל עכו - הפועל רמת גן 0:0

לשתי הקבוצות היתה הזדמנות להתקרב למכבי נתניה שבמקום הראשון, אך הן סיימו בתיקו ללא שערים ולא הצליחו לנצל את איבוד הנקודות של הצהובים שסיימו ב-3:3 עם בני לוד ביום שישי האחרון. הפועל רמת גן מאבדת נקודות אחרי שרשמה בשבוע שעבר ניצחון על הפועל פתח תקוה, עכו השיגה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים למרות שהיתה טובה יותר הערב. האורדונים עדיין במקום השני בזכות הפרש שערים עדיף.

הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 2:1

איבוד נקודות קריטי לקבוצה של ניר ברקוביץ', ששוב איבדה הזדמנות לטפס בחלק העליון של הטבלה וספגה הפסד דרמטי. נס זמיר כבש את השער הראשון במשחק, כאשר בדקה ה-27 הוא דהר לעבר השער וירה מסף הרחבה בעיטה מדויקת שפגעה בקורה וחדרה פנימה. השוויון הגיע חמש דקות לסיום, כשאנתוני וראן כבש מקרוב. המהפך הושלם בתוספת הזמן, כשוארן השלים צמד בפנדל. ראשון לציון במרחק שבע נקודות מהמקום השני, הפועל ירושלים משיגה ניצחון גדול ועוברת את רמת השרון, אך עדיין חזק במאבקי ההישרדות.

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב/רמלה 2:0

המרוויחה הגדולה של הערב, שחזרה לעניינים במאבק העלייה. זה היה קשה, אך בדקה ה-68 טעות גדולה בהגנת רמת השרון אפשרה לשרון זיסו לכבוש. ההתקפה החלה מאגף ימין עם כדור גובה, והבלבול בהגנת המארחת גרם להרחקה רעה שהגיע לראשו של זיסו, שכבש בקלות מול שער ריק. השני הגיע בתוספת הזמן, כשדור ג'אן ניצל את הדלילות בהגנה ועם הרבה קלאסה כבש מקרוב. הקבוצה של עמיר תורג'מן סוף סוף מנצחת אחרי שלושה מחזורים, רמת השרון, ללא קובי מוסא, לא מצליחה להתרומם. יש לציין שהמארחת היתה ב-10 שחקנים מהדקה ה-51 אחרי שגל בראל ספג כרטיס אדום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully