וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס: "מאושרים לצרף את קאזינס וכספי"

הטרייד הפך רשמי, דל דמפס: "האוהדים נרגשים לקבל אותם לעיר הנהדרת שלנו". דיבאץ מסביר את הצד של הקינגס: "הגיע הזמן לעשות שינוי, ניצחונות מתחילים עם תרבות, והאופי חשוב"

חצי יממה חלפה, אך ב-NBA עדיין מתקשים להירגע מהטרייד הענק ששלח את דמרכוס קאזינס לניו אורלינס. בניגוד לשמועות על כך שגילה על כך מהאוהדים, בארצות הברית טוענים כעת כי כוכב סקרמנטו התבשר על העסקה בשדה התעופה של ניו אורלינס, במהלך בדיקות בטחוניות.

"אנחנו מאושרים שדמרכוס ועומרי מצטרפים למשפחת ניו אורלינס", אמר הג'נרל מנג'ר של הפליקנס דל דמפס. "זו תקופה מרגשת עבור האוהדים שלנו ונמשיך בניסיון ליצור הצלחה לטווח ארוך. אני יודע שהאוהדים שלנו נרגשים לקבל את דמרכוס ועומרי לעיר הנהדרת שלנו".

מנגד, הג'נרל מנג'ר היריב, ולאדה דיבאץ, הודה: "הגיע הזמן לעשות שינוי והחלטתי שזה הכיוון הטוב ביותר עבור המועדון שלנו. ניצחונות מתחילים עם תרבות, והאופי חשוב. הדראפט הקרוב אמור להיות אחד החזקים בעשור האחרון וזה יאפשר לנו לבנות לקראת העתיד".

מספר קבוצות נוספות, ביניהן בוסטון, אורלנדו ופיניקס ניסו לפתות את הקינגס, אך בסופו של דבר לא הציעו מספיק - ככל הנראה בשל הפחד שלא להצליח להחתים את הסופרסטאר על חוזה חדש בקיץ הקרוב. סקרמנטו התלבטה בין ניו אורלינס והלייקרס, אולם כשלוס אנג'לס לא היתה מוכנה לוותר על ברנדון אינגרם, הפור נפל. "היינו לוקחים אותו, אבל רק אם הם פחות או יותר היו נותנים אותו בחינם", אמר מנהל באחת הקבוצות. אחר הוסיף: "אי אפשר לאמן אותו, הוא לא ווינר".

עוד בנושא:

דמרכוס קאזינס ועומרי כספי עוברים בטרייד מסקרמנטו לניו אורלינס
איתן כספי: "כששמעתי על הטרייד אמרתי 'ישתבח שמו לעד'"
תאומי המגדל 2.0: השילוב של דמרכוס קאזינס ואנתוני דייויס מצית את הדמיון

"כשהסיכויים להגיע לפלייאוף קטנו, הנהלת סקרמנטו היתה מאוחדת סביב מטרה אחת: לגרום לבעלים ויווק רנאדיבה להסכים לשלוח את דמרכוס קאזינס בטרייד", נכתב ב"יאהו". "לבסוף, הבעלים השתכנע במסר שהועבר לו: "קאזינס טוב, אבל עדיף לנו בלעדיו". שתי תקריות משמעותיות בחודש האחרון היו בגדר הקש ששבר את גב הגמל.

אחד הג'נרל מנג'רים אמר ל-ESPN: "זו עסקה רעה. עכשיו ניו אורלינס תשלם לו קרוב ל-200 מיליון דולר, כסף שסקרמנטו לא רצתה לשלם. רק הבעלים רצה אותו. ניו אורלינס היתה נואשת, ועכשיו סקרמנטו חופשיה". כמה רעה היתה העסקה? מתברר שאם תנסו לבצע אותה במשחק NBA 2K, הליגה לא תאשר לכם אותה.

מבחינה כלכלית, הטרייד רע גם לשחקן הפנים עצמו: אם היה נשאר בסקרמנטו וחותם על חוזה חדש, היה יכול קאזינס להרוויח כ-209 מיליון דולר בחמש שנים. בשל המעבר, ומשום שעזב את הקבוצה שבחרה בו בדראפט ובה נשאר מספר שנים, הוא עתיד להפסיד כ-30 מיליון דולר בחוזהו הבא.

בימים הקרובים אמורה סקרמנטו להמשיך ולשנות את הסגל שלה, כשגם דארן קוליסון ובן מקלמור צפויים לעזוב בטרייד. ואם עדיין לא הבנתם כמה איומה היתה ההתנהלות של הקינגס לאורך השנים, רק נציין שבעונת 2011/12 נמנו על סגל הקבוצה דמרכוס קאזינס, חסן ווייטסייד, אייזאה תומאס וטייריק אוואנס. את כל החבורה הזו הפכה סקרמנטו לטייריק אוואנס (שחזר למועדון), גרייויס ואסקז ושתי בחירות דראפט. לא ייאמן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דמרכוס קאזינס, אייזאה תומאס, במדי סקרמנטו. AP
היו ימים. תומאס וקאזינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully