וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה תחת מתקפה: "הוא תמיד חוזר לאותן בעיות ישנות"

מאמן פיורנטינה ספג ביקורת עזה מחלוץ העבר של המועדון פרנצ'סקו גרציאני: "הוא לא מבין את הטעויות שהוא עושה? הוא אף פעם לא ממציא משהו חדש. זו לא אמורה להיות העבודה שלו?"

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
חוטף אש. סוזה/GettyImages

המחזור ה-25 בסרייה A האיטלקית ננעל אתמול (ראשון) עם הניצחון 1:2 של מילאן בבית מול פיורנטינה. ההפסד של הוויולה היה השביעי שלה העונה והיא במקום השמיני בלבד, במרחק שמונה נקודות מהמקום המוביל לליגה האירופית.

ג'רארד דאולופאו כבש את שער הניצחון עבור הרוסונרי ולאחר המשחק, מאמן פיורנטינה ואקס מכבי תל אביב, פאולו סוזה, ספג אש.

חלוץ העבר של הקבוצה, פרנצ'סקו גרציאני, אמר ברדיו המקומי: "אני לא מאוכזב מההופעה של הקבוצה, כי השחקנים כנראה היו עייפים מהמשחק בליגה האירופית מול גלדבאך ביום חמישי. אבל אני לא מבין את ההחלטות של סוזה. למה הוא כל כך מתעקש לתקוע את קומה באבאקר על הספסל".

גרציאני המשיך: "סוזה לא מבין את הטעויות שהוא עושה? הוא מעדיף את ריקרדו ספונרה. הוא עשה החלטה מרושעת. באבאקר נותן לך פיזיות ועוצמה על המגרש ואם הייתי במקומו, הייתי אומר לסוזה 'נמאס לי שאתה הולך רק עם הרכב אחד כל העונה'. סוזה אף פעם לא משנה את השיטה שלו תוך כדי משחק, הוא אף פעם לא ממציא משהו חדש. זו לא אמורה להיות העבודה שלו? הוא מעדיף אתגרים פשוטים. הוא תמיד חוזר לאותן בעיות ישנות. זה מדהים".

עוד בנושא:

איטליה: שיא מועדון לדז'קו, שער בכורה לדאולופאו, 0:5 לפסקארה
יובנטוס: לאונרדו בונוצ'י נקנס בשל העימות עם מסימיליאנו אלגרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully