וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: ווסטברוק ודוראנט "שברו את הקרח", אירווינג מודה שהמשחק הפך לבדיחה

האלי-הופ בין שני החברים שהפכו ליריבים סחט תגובות משעשעות משחקני המערב. אירווינג רוצה לשנות את האנרגיות במשחק, סטיב קר מודה שבמקום מאמנים אפשר לשים "גופות מתות", ורק לברון בטוח: "הקהל קיבל מה שהוא רוצה"

קווין דוראנט סטפן קרי במשחק האולסטאר. AP
קרי נהנה מהרגע של דוראנט ו-ווסטברוק/AP

משחק האולסטאר של ה-NBA אומנם נותר הלילה (בין ראשון לשני) קצת בצל בגלל הטרייד הגדול בין ניו אורלינס לסקרמנטו, אבל עדיין התרחשו בו, ובעיקר סביבו, לא מעט דברים מעניינים.

ה-182:192 של המערב על המזרח שבר את שיא הנקודות למשחק הכוכבים, שיא שבשנה שעברה הועמד על 369. אנתוני דייויס עשה היסטוריה פרטית, כאשר לעיני הקהל הביתי בניו אורלינס הוא רשם 52 נקודות (20 מהן ברבע האחרון), שיא כל הזמנים למשחק האולסטאר, 10 נקודות יותר מווילט צ'מברליין ב-1962.

השואו של החד-גבה סידר לו את תואר ה-MVP של המשחק, תואר שלפי מה שדייויס העיד, היה לו חשוב מאוד להשיג: "הבהרתי לחבר'ה בחדר ההלבשה, יותר מפעם אחת, שאני רוצה את התואר הזה בשביל הקהל פה, בשביל העיר הזאת. החברים לקבוצה עשו עבודה נהדרת ומצאו אותי שוב ושוב. קוואי אמר לי 'חסר לך רק שש נקודות ל-50' והארדן אמר שהוא ימסור לי כל כדור לקראת הסיום". דייויס הציב את ה-MVP הזה במקום השלישי ברשימת ההישגים האישית שלו, אחרי מדליית הזהב האולימפית והזכייה בטורניר המכללות.

עוד בנושא:

אולסטאר: המערב ניצח 182:192 את המזרח, שיא נקודות ו-MVP לדייויס
קאזינס וכספי עוברים מהקינגס לניו אורלינס

אלא שעם כל הכבוד ל-AD, העיניים הופנו בעיקר לשניים מחבריו לנבחרת המערב: ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט, שחזרו לשתף פעולה לראשונה מאז דוראנט עזב בקיץ את אוקלהומה סיטי לטובת גולדן סטייט. מאמן המערב סטיב קר העלה את ווסטברוק מהספסל במהלך הרבע הראשון והציב אותו על המגרש לצד KD והצלע השלישית בטריו העבר של הת'אנדר, ג'יימס הארדן.

מהר מאוד, דוראנט קיבל כדור מווסטברוק והקפיץ בחזרה לחבר-שהפך-אויב לאלי-הופ, כמו בימים הגדולים ב-OKC. הספסל של המערב היה נלהב מאוד מהמהלך הזה, כאשר סטף קרי נראה צועק: "או מיי גאד, מה קרה פה עכשיו?". כאשר השניים ירדו מיד לאחר המהלך לפסק זמן, החברים לקבוצה הסתובבו לקהל, ביקשו מהאוהדים לחגוג את הרגע ושפכו מים על ווסטברוק ודוראנט.

"זה היה תן ולך נחמד", אמר ווסטברוק בצניעות, "הוא עשה מסירה טובה, בקושי הגעתי מעל הטבעת". דוראנט הוסיף: "זה היה מהלך כדורסל יפה. הוא היה פנוי, אז הקפצתי לו את הכדור. הוא יכול לקפוץ ממש גבוה, אז כן, מהלך טוב".

מי שהסכים להרחיב קצת יותר היה סטיב קר: "זה פשוט היה רגע מצחיק. עם כל הדיבורים סביבם לקראת המשחק. אני חושב שזה היופי של המשחק, אתה פשוט נותן לכדורסל לשבור את הקרח ואני חושב שהמהלך הזה שבר את הקרח והחבר'ה שלנו הסתלבטו על שניהם ושניהם צחקו. היה רגע נחמד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנתוני דייויס עם תואר ה-MVP של האולסטאר. AP
52 נקודות. דייויס/AP

אגב, אתם לא לבד, כי גם השחקנים והמאמנים מרגישים שהמשחק הזה הפך לבדיחה. "אני מקווה שבעתיד סוף שבוע האולסטאר יהפוך לקצת קשה יותר מבחינה הגנתית", אמר קיירי אירווינג, שבנוסף ל-22 נקודות ו-14 אסיסטים רשם 3 (!) חטיפות. 374 הנקודות במשחק הן כמובן שיא חדש, ששבר את השיא מאשתקד (369), כששנה לפני כן נרשמו 321 נקודות ולפני כן 318. שתי הקבוצות קלעו למעלה מ-56 אחוז מהשדה.

"אני חושב שבעבר לפחות ברבע האחרון החבר'ה ניסו להתאמץ קצת יותר בהגנה", אמר מאמן המערב סטיב קר, "לזה ציפיתי, אבל זה לא קרה. הייתי רוצה לראות משחק יותר תחרותי. אני לא בטוח איך לעשות את זה". מאמן הווריירס הציע כפתרון אולי "לערב את קרנות הצדקה של השחקנים", ובעיקר הודה שהמאמנים באולסטאר הם חסרי תועלת במשחק הזה. "אפשר לשים במקומנו שתי גופות", אמר קר, "אנחנו לא עושים שם כלום, פשוט שימו אביזרים במקומנו".

אירווינג טוען שכדי לשנות את האנרגיות ההגנתיות של המשחק, נדרש תיאום מוקדם בין השחקנים. "אמרתי לכמה חברים לפני המשחק שהלילה אנסה להיות יותר אגרסיבי", אמר, "אבל הם קצת כמו מטאדורים, כשהם עומדים ונותנים ללייאפים לעבור לידם, כשיש שחקנים שעומדים על קו חצי המגרש. הכל כיף, אבל אני בהחלט חושב שאם אנחנו רוצים משחק תחרותי, החבר'ה יצטרכו לדבר על זה לפני המשחק". עם זאת הוא יודע ש"השחקנים פשוט מנסים להתכונן לחצי השני של העונה, וזה הרבה יותר חשוב, אני מבין את זה". לברון ג'יימס טוען ש"הדבר הכי חשוב מהמשחק הזה הוא שאף אחד לא ייפצע. נתנו לכולם את מה שהם ציפו לראות, ואף אחד לא נפצע. זה עוד סוף שבוע אולסטאר מוצלח עבורי ועבור כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully