וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: המערב ניצח 182:192 את המזרח, שיא נקודות ו-MVP לדייויס

לעיני הקהל הביתי בניו אורלינס, החד גבה צלף 52 ושבר את השיא למשחק הכוכבים בדרך לניצחון שלישי ברציפות למערב. ווסטברוק ודוראנט חזרו לשתף פעולה וסחטו תגובה משעשעת מסטף קרי

אנתוני דייויס עם תואר ה-MVP של משחק האולסטאר. AP
הופעה מרשימה. דייויס וה-MVP/AP

סוף השבוע החגיגי של אולסטאר 2017 ב-NBA, אשר נערך השנה בניו אורלינס, הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לסיומו עם האירוע המרכזי, משחק הכוכבים הגדול. כרגיל, ההגנות לא ממש היוו פקטור ובפעם השלישית ברציפות נבחרת המערב ניצחה את נבחרת המזרח, הפעם 182:192.

המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו, עד שכמה דקות בתוך הרבע האחרון הצליחו שחקני המערב לייצר בריחה קטנה, שהספיקה להם לניצחון. הרבע הראשון הסתיים ב-48:53 למזרח, אולם להפסקה ירדה נבחרת המערב ביתרון חמש נקודות, 92:97, יתרון עליו היא שמרה גם בסיום הרבע השלישי (139:144).

מי שניצל את האירוע כדי להתעלות לעיני הקהל הביתי שלו היה אנתוני דייויס. החד גבה, כוכב הפליקנס המקומיים, הפציץ לא פחות מ-52 נקודות ושבר בכך את שיא האולסטאר הקודם, 42 נקודות, שהיה שייך לווילט צ'מברליין מאז 1962.

עוד בנושא

עסקת השנה ב-NBA: קאזינס נשלח לניו אורלינס, גם כספי עבר
עוד באולסטאר: גלן רובינסון אלוף ההטבעות, אריק גורדון אלוף השלשות
אביו של כוכב מכללת UCLA לונזו בול: "הוא יותר טוב מסטף קרי"

ראסל ווסטברוק מטביע במשחק האולסטאר. AP
חגיגה במערב. ווסטברוק מטביע/AP

מלבד AD, עיקר העניין במערב היה כמובן שיתוף הפעולה המחודש בין קווין דוראנט לראסל ווסטברוק. כוכב אוקלהומה סיטי לא פתח בחמישייה וכאשר נכנס במהלך הרבע הראשון, הוא במהרה סיפק שילוב מרהיב עם KD, שהקפיץ לו כדור לאלי-הופ, כמו בימים הגדולים בת'אנדר. המהלך הזה התקבל בשמחה על ידי הספסל של המערב, כאשר סטף קרי נראה שואג: "או מיי גאד, מה קרה פה עכשיו?" ושאר השחקנים הסתובבו לקהל וביקשו ממנו לעודד את שני החברים שהפכו לאויבים אחרי מעברו של דוראנט לווריירס בקיץ.

ווסטברוק היה הקלע השני בטיבו של המערב, עם 41 נקודות ב-20 דקות בלבד, כולל שבע שלשות. דוראנט סיים עם טריפל דאבל של 21 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים ואילו קרי הוסיף 21 משלו עם 5 מ-11 לשלוש. בצד המפסיד, יאניס אנטטוקומפו הרשים באולסטאר הראשון בקריירה עם 30 נקודות. לברון הוסיף 23, קיירי אירווינג תרם 22 ו-14 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully