וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית: קובי מוסא לוקח פסק זמן מפעילות בהפועל רמת השרון

19.2.2017 / 11:46

בשל הניסיון להתנקש בחייו, החליט המגן שלא להגיע לאימונים האחרונים של הקבוצה. שאבו: "קובי ביקש לקחת כמה ימים למחשבה והתארגנות וגם כדי להיות עם המשפחה שלו. כולנו מקווים שהכול יחזור להיות כשורה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן.

קובי מוסא לקח פסק זמן מפעילות בהפועל ניר רמת השרון בעקבות הניסיון להתנקש בחייו ביום שישי בבוקר. השחקן לא הגיע אתמול (שבת) לאימון וגם היום ביקש שלא להגיע לאימון המסכם של הקבוצה אשר תשחק מחר מול בית"ר תל אביב/רמלה. "קובי גם כך היה פצוע בשבועיים האחרונים בשרירי המפשעה ובכל מקרה לא היה אמור לשחק", סיפר מאמן רמת השרון חיים שאבו. "אבל הוא ביקש לקחת כמה ימים למחשבה והתארגנות וגם כדי להיות עם המשפחה שלו ואנחנו כמובן אישרנו לו. הוא לא הגיע לאימון בשבת ולא יגיע לאימון המסכם. אנחנו בקשר איתו אחרי מה שקרה וכולנו מקווים שהכול יחזור להיות כשורה".

עוד בנושא

קשר רמת השרון משחזר: "השוטרים באו אליי, חשבו שאני קשור לזה"
המשטרה מסרה: נוטרל מטען חבלה שהונח מתחת לרכב של קובי מוסא

קובי מוסא קפטן הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
לוקח כמה ימים כדי לחשוב. מוסא/אדריאן הרבשטיין

שאבו סיפר כי מוסא שהגיע לאימון ביום שישי היה בכלל בטיפול אצל הפיזיותרפיסט של הקבוצה בזמן שהשחקנים התאמנו. "אנחנו לא ידענו מה מתחולל בחוץ בזמן האימון ורק בסיום כשראינו את התמונות שהתפרסמו בכלי התקשורת, הבנו מה היה ברחוב ובחנייה בזמן שאנחנו התאמנו. אני חושב שהקבוצה תוכל לשים בצד את הסיפור ולהתרכז במשחק החשוב, כי שוב הדברים לא היו מול העיניים שלנו ביום שישי".

מוסא המשיך לטעון בשיחות עם חבריו בסוף השבוע כי הוא לא יודע מדוע רצו לפגוע בו וכי הוא לא מכיר את האנשים שנעצרו בגין הנחת המטען מתחת לרכבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully