וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר רמת השרון משחזר: "השוטרים באו אליי, חשבו שאני קשור לזה"

17.2.2017 / 13:38

פלורין אקים נקלע לאיזור בו המשטרה פעלה כדי לנטרל את המטען שהונח מתחת לרכבו של קובי מוסא, ונחשד כמעורב למשך כמה רגעים: "נבהלתי". בקבוצה מעידים: "כל הזמן יש שמועות על קובי"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן.

דקות של פחד באימון עירוני רמת השרון: המשטרה נטרלה היום (שישי) מטען חבלה שהונח מתחת לרכבו של מגן הקבוצה קובי מוסא שחנה באצטדיון גרונדמן. עבריין בכיר, תושב ראשון לציון בן 31, נעצר הבוקר בחשד למעורבות במעשה, כשהמשטרה חושדת שהוא גם זה שאחראי להנחת מטעני חבלה במכוניותיהם של איש העסקים מאיר שמיר והזמרת מרגלית צנעני.

מוסא, שתחת מכוניתו הונח המטען, נחשב מסוכסך עם משפחת מוסלי. הדיווח על הימצאות המטען מתחת לרכבו התקבל בשעות הבוקר, ובעקבות תצפית של כוחות המשטרה, נעצר החשוד לאחר שנראה מניח את לבנת החבלה במשקל חצי קילוגרם.

קובי מוסא שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
"שיעזבו אותו ואת המשפחה שלו". מוסא/מגד גוזני

בעירוני רמת השרון הופתעו מאוד מההתפתחויות האחרונות. האירוע התרחש בשעה ששחקני הקבוצה הגיע לאצטדיון כדי להתכונן לאימון הבוקר, אותו קיימו באופן מלא בסופו של דבר, אך תחת מגבלות של המשטרה שסגרה את אזור האצטדיון ומנעה כניסה ויציאה ממנו. קשר הקבוצה פלורין אקים סיפר על ההתרחשויות: "לפני האימון יצאתי לקנות קפה וראיתי את האירוע. שלושה שוטרים קפצו על הבן אדם והיתה המולה גדולה. נבהלתי, זה היה נראה מסוכן. אחרי שהשתלטו עליו התחילו להגיע שוטרים נוספים שבדקו עם מישהו מהאנשים מסביב שיתפו פעולה. שוטר אחד הגיע גם אליי ושאל מה אני עושה כאן. הסברתי לו אני שחקן של רמת השרון ויצאתי לקנות קפה. לקח לו משהו כמו דקה להאמין, אבל בסוף הוא הבין שאני דובר אמת. כנראה שבחיים עוברים הכל".

שחקן נוסף ברמת השרון אמר: "כל הזמן שומעים את הסיפורים האלה, אבל מצד שני אתה יודע שיש גם הרבה שמועות סביב קובי שהן לא נכונות, ומתרגלים לא להאמין. גם עכשיו הוא שקט ולא מתחיל לשתף אנשים, כנראה שהמשטרה אוסרת עליו את זה. בסך הכל הוא לא מתנהל כמו בן אדם לחוץ שמחפשים אותו ונראה שהכל בסדר איתו, נקווה שבאמת זה ייגמר בשלום עבורו ויעזבו אותו ואת המשפחה שלו בשקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלורין אקים הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
רגעי חרדה. אקים/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה חיים שאבו שחזר את אירועי הבוקר ואמר: "הגענו לאצטדיון לאימון, המשטרה באה לפני כן והוציאה את קובי ולקחה אותו החוצה. התאמנו כרגיל, אבל רק כשהאימון שהסתיים האימון ופתחו לנו את השערים סיפרו לנו מה שהיה כאן. זה לא נעים, אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל ונותנים למשטרה לעשות את העבודה שלו בעניין הזה".

קובי מוסא גדל בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, וזכור בעיקר בעקבות התקרית שלו בדרבי בעונת 2006/07 כאשר בתור שחקן מכבי תל אביב הוא בעט באוהד הפועל תל אביב שפרץ למגרש. מוסא שיחק גם בהפועל רמת גן, הפועל אשקלון, הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקוה בעונת 2014/15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully