וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות כובש, פחות אנוכי, עדיין קטלני: בספרד נלהבים מ"רונאלדו החדש"

ב"מארקה" בטוחים שהפורטוגלי מפתח "זהות חדשה" אחרי שבמשחקים האחרונים הוא לא מבקיע, אך בולט בשאר הקטגוריות הסטטיסטיות. גם בברצלונה המומים מהאלסטיקו, ויש גם השוואה למסי. איסקו: "אקבל החלטה על עתידי בסוף העונה"

one

ריאל מדריד ממשיכה להרשים גם מבלי לקבל את התפוקה הרגילה של כריסטיאנו רונאלדו. אמש (שבת) הבלאנקוס ניצחו 0:2 את אספניול ופתחו פער של שלוש נקודות בפסגה בליגה הספרדית, כל זה כשהם עולים בהרכב משני. הפורטוגלי לא כבש גם אמש, אבל סיפק שלל מסירות יפהפיות ומהלכים מרהיבים, כולל "אלסטיקו" מופלא בין הרגליים של בלם אספניול, שגרם אפילו לעיתון הקטלאני "אל מונדו", שלרוב מחכה לו בפינה, להחמיא לו על "מהלך בלתי נשכח, שנראה כאילו נלקח מסרט מדע בדיוני". אגב, אין זו הפעם הראשונה שרונאלדו ביצע את התרגיל המבריק (ההוכחות - למטה), וכעת הוא זכה בספרד לכינוי מלך "האלסטיקו", זאת לעומת מסי לו הודבק הכינוי "מלך הנאטמגס" (השחלות).

לא ברור אם זו מגמה של ממש או סתם צירוף מקרים, אבל במשחקים האחרונים רונאלדו בועט הרבה פחות לשער ומתמקד הרבה יותר במסירות. ב"מארקה" פרסמו הבוקר מאמר תחת הכותרת "רונאלדו החדש", בו הציגו נתונים הממחישים כביכול את השינוי שהפורטוגלי עבר לאחרונה. "במשחקים מול נאפולי ואספניול ראינו כריסטיאנו רונאלדו חדש, שנוגע יותר בכדור, משתתף יותר במשחק הקבוצתי, ובעיקר כבר לא בועט יותר מדי לשער", נכתב שם. בשני המשחקים הללו רונאלדו הקפיץ את מספרי הדריבלים שלו ביחס לשאר העונה מ-2.3 ללא פחות מ-6. בשני המשחקים הללו גם מספר הנגיעות שלו בכדור קפץ מ-48 ל-53.5 למשחק. "ברור שברירת המחדל של רונאלדו היא עדיין להבקיע כמה שיותר, אבל הוא עובר שינוי משמעותי לאחרונה. הוא נראה רזה יותר, מהיר יותר ונחוש יותר לשתף את חבריו לקבוצה במשחק, הניצוץ חזר אחרי שנראה שאבד למשך תקופה מסוימת".

עוד בנושא:

ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגה עם 0:2 מול אספניול
זינדין זידאן: "בייל יש רק אחד, החזרה שלו הייתה מושלמת"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בכושר נפלא גם מבלי להבקיע. רונאלדו/רויטרס

קצב הכיבושים שלו רונאלדו עדיין נמוך בסטנדרטים שהציב לעצמו. אמש אלברו מוראטה עקף אותו והתברג במקום השלישי בטבלת הכובשים בממוצע לדקה. מוראטה כובש כל 98 דקות, בעוד רונאלדו, שמדורג כעת רביעי בליגה הספרדית אחרי סוארס, מסי ומוראטה, מוצא את הרשת "רק" כל 101 דקות.

זינדין זידאן התייחס אמש למספרי הכיבושים הנמוכים יחסית של רונאלדו בתקופה האחרונה, ואמר ש"כריסטיאנו תמיד מנסה להבקיע, אבל לאחרונה הוא מנסה לעזור יותר לקבוצה. הוא לא נראה לחוץ לכבוש, ככה שאין שום סיבה בשבילו להיות מודאג. השערים שלו יגיעו".

במקביל, מי שעתידו במועדון יותר מעורפל הוא איסקו. הקשר הספרדי כיכב אמש בניצחון הבלאנקוס עם שני בישולים, אך בסיום התייחס לעונה הבאה ואמר כי כמות הדקות שהוא מקבל אינה מספקת אותו: "אני כן מודאג בנוגע לכך שלא אקבל דקות, קריירת המשחק של שחקן היא קצרה. אני אמנם מאוד שמח במדריד, אך אקבל החלטה לגבי ההמשך בסוף העונה. העתיד שלי מונח על הכף ויש מספר שיקולים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

למקרה שפספסתם: התרגיל המבריק של רונאלדו אמש

עוד אלסטיקו מבית היוצר של רונאלדו #1

עוד אלסטיקו מבית היוצר של רונאלדו #2

עוד אלסטיקו מבית היוצר של רונאלדו #3

עוד מאירועי אמש: רונאלדו הסתלבט על הפריזורה של דייגו לופז, ורק אז קלט שיש שם מצלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully