וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה עלתה למקום הרביעי, לאציו לחמישי

אנדראה פטאניה בישל לאנדראה קונטי בדקה ה-48 והקבוצה מברגמו השיגה ניצחון שלישי ברציפות - 0:1 על קרוטונה, שהעלה אותה מעל אינטר. הביאנקוצ'לסטי סיפקו מהפך ב-1:2 על אמפולי

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. GettyImages
מהפך. אימובילה/GettyImages

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שישי) עם ניצחונה של יובנטוס על פאלרמו, ונמשך הערב עם ה-0:1 הביתי של אטאלנטה המפתיעה על קרוטונה הלפני אחרונה. לאציו במקום החמישי אחרי 1:2 באמפולי.

אנדראה פטאניה שחקן אטאלנטה לפני קלייטון דוס סנטוס שחקן קרוטונה. GettyImages
בקרוב בנבחרת. אנדראה פטאניה לפני קלייטון/GettyImages

אטאלנטה - קרוטונה 0:1

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה מברגמו ו-15 העונה בליגה, והיא עלתה לפחות זמנית למקום הרביעי. אחרי מחצית ללא שערים, הגיע הרגע המכריע מבחינת אטאלנטה בדקה ה-48. אנדראה פטאניה, המוזמן הטרי למחנה האימונים של נבחרת איטליה, ביצע סיבוב נהדר בצד שמאל והעביר כדור רוחב, אותו המשיך אנדראה קונטי אל הרשת וחגג שער ליגה שני ברציפות, רביעי העונה והראשון במשחק ביתי. פרנק קסייה כמעט כבש את השני עם מהלך מבריק בדקה ה-80, ובחלוף שתי דקות פאפו גומס נעצר בקורה. קרוטונה, עם הפסד רביעי רצוף ו-360 דקות ללא שער, עדיין במקום הלפני אחרון.

אמפולי - לאציו 2:1

לאציו מצמקת את הפער מאטאלנטה לנקודה בלבד ולראשונה מאז נובמבר 2005, מנצחת באמפולי. ראדה קרוניץ' העלה את המארחת ליתרון עם פצצה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-67, אולם הביאנקוצ'לסטי הגיבו תוך דקה, כשצ'ירו אימובילה ניצל הרחקה לא טובה ודחק מקרוב פנימה. את המהפך השלים באלדה קייטה המחליף, שבעט בדקה ה-80 כדור כדור שפגע באנדראה קוסטה, וקבע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully