וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:4 את פאלרמו

ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות לגברת הזקנה, שהגדילה את הפער מרומא לעשר נקודות (זמנית). מרקיזיו כבש בליגה לראשונה מאז מאי 2015, צמד לדיבאלה כולל שער בבעיטה חופשית מבריקה, גם היגואין כבש. צ'וצ'ב צימק

שחקני יובנטוס חוגגים עם פאולו דיבאלה. רויטרס
צמד נהדר. דיבאלה חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור ה-25 באיטליה יצא הערב (שישי) לדרך עם הניצחון הגדול של יובנטוס על פאלרמו. מחר המחזור ימשך עם שני משחקים נוספים, כשאטאלנטה תארח את קרוטונה ולאציו תצא למשחק חוץ באמפולי.

seperator

יובנטוס - פאלרמו 1:4

ניצחון שביעי ברציפות לגברת הזקנה בכל המסגרות, והיא הגדילה את הפער מרומא לעשר נקודות, לפחות זמנית. לאונרדו בונוצ'י ערך את ההופעה ה-300 שלו, קלאודיו מרקיזיו, שכבש את הראשון, מצא את הרשת בליגה בפעם הראשונה מאז מאי 2015. מרקיזיו כבש את הראשון כבר אחרי 13 דקות, כשהשתלט ראשון על כדור חוזר שנהדף לא טוב ומתוך הרחבה מצא את הרשת. פאולו דיבאלה, ששלח כדור חופשי אדיר לקורה, מצא את הרשת בדקה ה-40 גם כן בכדור חופשי, אותו סובב באומנות לחיבורים. את השלישי כבש גונסאלו היגואין, ששלח הקפצה חכמה לרשת מקירוב אחרי בישול גדול של דיבאלה, והעלה את מאזן השערים שלו בליגה ל-19, לפני שדיבאלה כבש את הרביעי כשנעזר בבישול של חברו לנבחרת. איבאליו צ'וצ'ב צימק בתוספת הזמן. הביאנקונרי יגיעו במצב רוח מרומם למפגש מול פורטו באמצע השבוע במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן יובנטוס קלאודיו מרקיזיו. GettyImages
חזר לכבוש גם בליגה. מרקיזיו/GettyImages

אמפולי - לאציו (שבת, 21:45)

שחקניו של סימונה אינזאגי מתקשים לשמור על יציבות העונה, ובסוף חודש ינואר הם ספגו שני הפסדים רצופים שהרחיקו אותם מהמקום בליגה האלופות. עם זאת, התכולים רשמו ניצחון יוקרתי וחשוב על אינטר, ולאחר מכן הגיעה שישייה מרשימה מול פסקארה, לפני התיקו מול מילאן במחזור האחרון. פדריקו מרקטי הפצוע הוא היחיד שצפוי להיעדר ובמקומו שוב יפתח בין הקורות תומאש סטראקושה האלבני. המארחת ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים, וכדי לשמור על מקומה מעל הקום האדום היא זקוקה לנקודות. מנואל פסקוואל, אנדרה קוסטה ולבאן מכדלידזה בספק.

לאציו מרקו פארולו. GettyImages
עדיין בתמונת המקום בליגת האלופות. שחקני לאציו/GettyImages

משחקים נוספים

אטאלנטה - קרוטונה (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully