וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: האלוף האולימפי גרגוריו פלטריניירי יגיע לתחרות באילת

16.2.2017 / 17:40

שיאן העולם במרחק 1,500 מטר חופשי יגיע לישראל וישתתף בתחרות הסבב האירופי במים הפתוחים בחודש הבא. האיטלקי ייקח חלק בתחרות מסוג זה לראשונה בקריירה ונרשם למקצה של 10 ק"מ

גרגוריו פלטריניירי שחיין איטלקי. יוסי ציפקיס
גרגוריו פלטריניירי בביקור הקודם בישראלי/יוסי ציפקיס

האלוף האולימפי מאולימפיאדת ריו ושיאן העולם במרחק 1,500 מ' חופשי, האיטלקי גרגוריו פלטריניירי, יגיע לישראל וישתתף בתחרות הסבב האירופי במים הפתוחים, שתיערך באילת ב-26 במרץ.

זוהי הפעם הראשונה שבה האיטלקי ייקח חלק בתחרות מהסוג הזה, כאשר הוא נרשם למקצה למרחק 10 ק"מ. השתתפותו של פלטריניירי מהווה הפתעה עצומה ומצביעה, ככל הנראה, על כוונתו להסתער על התואר האולימפי באולימפיאדת טוקיו 2020. כחלק משגרת האימונים האינטנסיבית, האלוף האולימפי נוהג לשחות 20 ק"מ בבריכה מדי יום, ולכן עבורו מדובר במשימה בהחלט ריאלית.

כזכור, גם האלופה האולימפית מלונדון 2012, אווה ריסטוב ההונגריה, החלה את דרכה במים הפתוחים בתחרות הסבב האירופאי באילת, לאחר שמגיל צעיר הייתה שחיינית בבריכות בלבד.

בשל המים הצלולים של הים האדום, הטמפרטורה הנוחה לאורך כל השנה והצוות המארגן של איגוד השחייה, תחרות הסבב האירופי באילת נחשבת לאחת התחרויות הטובות ביותר בעולם. התחרות משמשת גם כאליפות ישראל למרחקים 5 ו-10 ק"מ ובאיגוד השחייה נערכים להשתתפות שיא מהארץ ומחו"ל.

עוד בנושא:

אנסטסיה גלושקוב תודיע על פרישה אחרי 22 שנות פעילות
המדליסט האולימפי אנתוני ארווין ביקר בישראל: "שיעור חליים עבור הצעירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully