וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זוכתה מחמת הספק מהקריאות הגזעניות מול הפועל רעננה

15.2.2017 / 19:23

אחרי שהקבוצה מהבירה ספגה קנס של 5,000 שקלים בגין השלכת חפצים לכר הדשא מול עירוני קרית שמונה, הדיין קבע כי משיח לא הפעיל את נוהל שלושת השלבים של אופ"א בנוגע לקריאות גזעניות

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נקנסה היום (רביעי) ב-5,000 שקלים בעקבות השלכת חפצים למגרש על ידי קהל אוהדיה במשחק נגד עירוני קרית שמונה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

בנוגע לקריאות הגזעניות שצויינו בדו"ח השופט במשחק נגד הפועל רעננה, הקבוצה זוכתה מחמת הספק. השופט והמשקיף לא שמעו את הקריאות, לדבריו של אורן סימינאין מי שהסב את תשומת ליבו לעניין היה השופט הרביעי, מנשה משיח בסיום המשחק. משיח לא הפעיל את נוהל שלושת השלבים של אופ"א בנוגע למקרי גזענות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: מתן בלטקסה חתם לארבע שנים
ברק בכר: "יש לנו סגל חזק ואיכותי", ברדה: "מקווה לשבור את השיא האישי שלי"
רן בן שמעון: "מ.ס. אשדוד הוא מועדון מספיק גדול, זה אתגר עבורי"

שרון מימר עם דן איינבינדר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משא ומתן סבוך? דן איינבינדר/ברני ארדוב

לאחר החתמת דוד קלטינס על חוזה חדש במועדון, אלי טביב אמור לשבת עם חזרתו לארץ עם דן איינבינדר במטרה להחתימו לשנתיים נוספות. מכבי חיפה והפועל באר שבע מעוניינות בקשר ונראה כי צפוי משא ומתן לא פשוט בין הצדדים.

בית"ר עורכת הגרלה בין מנוייה עבור כ-700 כרטיסים למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. במועדון דחו את בקשת ארגון 'לה פמיליה' לשריין להם כרטיסים, כאשר גורם במועדון עף הוסיף ואמר כי: "רק לפני שבוע הוציאו הודעה על מחאה נגד אלי טביב, קיללו אותו שני משחקים ואחרי זה רוצים כרטיסים? יחס גורר יחס, אי אפשר לירוק על בן אדם ואחרי זה לבקש הטבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully