וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתן בלטקסה חתם לארבע שנים

15.2.2017 / 18:46

המגן השמאלי (21) של הפועל פתח תקוה יעבור לצהובים בתום העונה הנוכחית תמורת 700 אלף שקל וישחק אצלם בארבע השנים הבאות. קרויף: "הוא שחקן צעיר עם פוטנציאל". בלטקסה: "שמח ונרגש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלטקסה במעמד החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של מגנה השמאלי של הפועל פתח תקוה, מתן בלטקסה בן ה-21, שאת כרטיסו רכשה תמורת 700 אלף שקל. הוא חתם לארבע שנים אצל הצהובים ויצטרף אל סגנית האלופה בעונה הבאה. מי שהמליץ על בלטקסה הוא לא אחר מאשר מגנה של מכבי תל אביב לשעבר, יואב זיו, שמשתף איתו פעולה היום אצל המלאבסים.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים להודיע על החתמתו של מתן בלטקסה, שחקן צעיר אחריו עקבנו משך זמן רב באמצעות הסקאוטים של המועדון. אנו מרגישים כי חשוב לצרף שחקן צעיר עם פוטנציאל ועתיד מבטיח על מנת שנוכל לעבוד ביחד ולהפוך אותו לשחקן מצליח".

בלטקסה, שגדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה ומשחק בקבוצה הבוגרת 4 שנים מאז ערך את הופעת הבכורה שלו ב-2013, הוסיף: "אני שמח ונרגש לחתום במועדון גדול כמו מכבי תל אביב ומודה על הבעת האמון בי. למרות החתימה המהווה צעד חשוב בקריירה שלי, אשאר מרוכז במשימות שנשארו להפועל פתח תקוה עד סיום העונה". השחקן חתם באמצעות סוכנו ג'קי דהאן.

מכבי תל אביב ביצעה מספר העברות בינואר, כשצירפה את רובן מיקאל, ארון שוינפלד, מרסלו, רמון ושרן ייני ושחררה את עדן בן בסט להפועל חיפה, השאילה לשם את דור פרץ, גם האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור עזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully