וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה, הפועל באר שבע הפסידה

הירוקים השוו את מספר הנקודות שלהם לזה של המוליכה לאחר 80:90 על א.ס רמת השרון. הקבוצה מבירת הנגב ספגה 68:66 מהפועל עפולה. נס ציונה המאכזבת הפסידה 80:77 לגליל עליון/צפת

שחקן הפועל כפר סבא דנזל לוינגסטון. ברני ארדוב
בלט. לוינגסטון/ברני ארדוב

שישה משחקים נערכו הערב (שלישי) בליגה הלאומית בכדורסל. במוקד: ההפסד של המוליכה הפועל באר שבע להפועל עפולה והניצחון של הפועל כפר סבא על א.ס. רמת השרון. נס ציונה המשיכה לאכזב עם הפסד ביתי לאחר הארכה להפועל גליל עליון/צפת.

seperator

הפועל עפולה - הפועל באר שבע 66:68

הפתעת המחזור הגיעה מעפולה. הקבוצה שנמצאת במקום ה-11 הצליחה להפתיע את המוליכה עם ניצחון דרמטי. רון סבג קלע סל ניצחון שלוש שניות לסיום והכריע את המשחק. דודו שמריז סיים כקלע הבולט עם 15 נקודות אצל המנצחת, ג'ייסון וויליאמס ואנטוני פישר סיימו עם 12 כל אחד. אוראל לב קלע 19 מנגד.

הפועל כפר סבא - א.ס רמת השרון 80:90

רבע ראשון אדיר של המארחת (13:26) אפשר לה לשייט בשקט לניצחון, וכעת מספר הנקודות שלה זהה לזה של הפועל באר שבע שהפסידה. דנזל לוינגסטון קלע 21 אצל המנצחת, איתן רוטנברג וטרנס ווטסון הוסיפו 20 כל אחד. מקסי קנל הוליך את המפסידה עם 21 שלא הספיקו.

הפועל נס ציונה - הפועל גליל עליון/צפת 80:77 (לאחר הארכה)

הכתומים שהיו אמורים לטייל לליגת העל מגלים שגם חילופי המאמנים המוקדמים מאוד שלהם לא עזרו וממשיכים להיות האכזבה הגדולה של העונה עם הפסד רביעי בסיבוב השני לשחקניו של נדב זילברשטיין. הכתומים שוב סבלו מיום חלש של בילי מקשפרד (8 נקודות) וראו את ג'רמיין ג'ורדן מוליך את האורחים עם 24 נקודות ו-18 ריבאונדים ב-43 דקות. רום גפן קלע את שלשת הניצחון.

תוצאות נוספות:

עירוני רמת גן - אליצור קרית אתא 108:85

הפועל מגדל העמק - מכבי רעננה 87:68

מכבי הוד השרון - הפועל רמת גן 84:92

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully