וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן ביטון נטש את האימון בשל כאבים בשריר הירך האחורי

14.2.2017 / 16:00

המגן, ששב לפעילות אחרי הפציעה, שוב הרגיש כאבים אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק מול בשיקטאש בחמישי. שהר החלים מהפציעה אבל סובל מווירוס, קורהוט ערך אימון חלקי. ברקת על בוזגלו: "זה לא הסתדר, כל אחד ימשיך לדרכו"

יוסי ציפקיס

בן ביטון נטש היום (שלישי) את אימון הפועל באר שבע. המגן הימני נאלץ לעזוב, יומיים לפני המפגש הראשון מול בשיקטאש בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט 1), בשל כאבים בשריר הירך האחורי.

עוד בנושא:

כך הפועל באר שבע תמשיך להדהים את אירופה
הפועל באר שבע: קורהוט ינסה להתאמן עם הקבוצה מחר, גדיר יהיה כשיר לבשיקטאש
הפועל באר שבע: בן שהר לא סובל מקרע, אך עדיין בספק לבשיקטאש
אין תירוצים: על המבחן הראשון של גיא לוזון במכבי חיפה

בן ביטון הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ייעדר מול הטורקים? בן ביטון/יוסי ציפקיס

כזכור, ביטון נפגע לפני שלושה שבועות אך שב לשחק אחרי מנוחה בת משחק אחד. היום המגן שוב חש כאבים בירך האחורי ועזב את האימון כדי לא להחמיר את מצבו. באלופה מקווים כי ביטון יהיה כשיר לקראת המפגש מול הטורקים בחמישי וההערכה כי הוא יחלים בזמן. אם המגן לא יחלים בזמן, מי שעשוי לתפוס את מקומו הוא מתן אוחיון.

מלבד ביטון, גם מאור בוזגלו ובן שהר נמצאים בספק בלשיקטאש. בהפועל באר שבע לא מעוניינים לסכן את השניים והם צפויים לשחק רק אם יהיו כשירים במאת האחוזים. בניגוד לבוזגלו, מבחינת הפציעה, שהר כשיר, אך ביממה האחרונה סובל מווירוס שמעמיד את כשירותו בספק. בקבוצה מקווים שעד מחר הוא יבריא ויהיה בסגל. הבשורה המעודדת עבור ברק בכר היא חזרתו לאימונים של מיחאי קורהוט. המגן השמאלי ערך אימון חלקי, לראשונה מאז הפציעה, אולם עדיין נמצא בספק.

במועדון מאמינים כי חרף התקופה הפושרת שעוברת עליהם, הם מסוגלים להמשיך את המסע האירופי גם מול הענקית הטורקית. מאז המשחק מול הפועל אשקלון בשבת, דאג בכר לתרגל עם השחקנים את נקודות החוזקה והחולשה של הנשרים.

אלונה ברקת לקחה חלק בראיון עם ראש העיר רוביק דנילוביץ', במהלכו נשאלה על מאור בוזגלו: "זה לא הסתדר, כל אחד ימשיך לדרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully