וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: קורהוט ינסה להתאמן עם הקבוצה מחר, גדיר יהיה כשיר לבשיקטאש

13.2.2017 / 15:11

המגן ההונגרי שלא התאמן כשלושה שבועות עשוי להיכלל בסגל מול הטורקים בחמישי. החלוץ השלים אימון מלא ויעמוד לרשותו של ברק בכר, מאור בוזגלו ובן שהר עדיין בספק

יוסי ציפקיס

מגנה השמאלי של הפועל באר שבע, מיהאי קורהוט, ינסה לחזור מחר (שלישי) לאימונים עם הקבוצה לקראת המשחק מול בשיקטאש ביום חמישי. המגן, שסבל מקרע בשריר הירך האחורי לפני כשלושה שבועות, חש טוב יותר ואחרי התייעצות עם הצוות הרפואי והמקצועי הוחלט לבחון האם יוכל לבצע פעולות משחק. בבאר שבע עדיין מטילים ספק לגבי כשירותו של ההונגרי, אך אם יצליח להשתלב במשחקונים הפנימיים ייתכן שייכל בסופו של דבר בסגל למשחק מול הטורקים.

שחקן הפועל באר שבע מיחאי קורהוט. יוסי ציפקיס
יחזור בזמן? מיהאי קורהוט/יוסי ציפקיס

מי שהתאמן כבר היום והצליח להשלים אימון שלם הוא מוחמד גדיר, שסבל ממתיחה ברצועת הברך. גדיר צפוי להיות כשיר למשחק בחמישי, ולהיכלל בסגל של ברק בכר. מלבד קורהוט גם מאור בוזגלו ובן שהר עדיין בספק גדול למשחק. "קשה להעריך אם מאור ובן יהיו כשירים", אמרו גורמים בקבוצה. "שניהם עושים מאמצים מאוד גדולים כדי לשחק במשחק הזה".

אצל בשיקטאש, המאמן שנול גונש מחפש פתרון לעמדת המגן השמאלי. אדריאנו הברזילאי מוצהב, מחליפו ג'אנר ארקין פצוע ונראה כי דושקו טושיץ' יוסט ממרכז ההגנה לתפקיד המגן השמאלי, בזמן שמרסלו ומאטיי מיטרוביץ' יהיו הבלמים. גוקאן גונול הוותיק יחליף כמגן ימני את אנדראס בק המורחק, ובחוד יפתח מלך שערי הליגה ג'נק טוסון בהיעדרו של הקמרוני ונסן אבובקאר שייעדר גם הוא בגלל הרחקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully