וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה שוקלים לצרף מחליף לווידאל: קאנסלו, קסטרו וגספר מועמדים

בקטלוניה מדווחים כי האלופה נחושה לצרף חיזוק, שיוכל לשחק רק בליגה. מגן ולנסיה זוכה לעדיפות מצד המנהל המקצועי, לואיס אנריקה דורש את האקס. קאסרס עשוי לשוב בתור האופציה הזולה

one

בווידאו: ברצלונה מביסה 0:6 את אלאבס

חלון ההעברות אומנם ננעל, אך בברצלונה מנסים לחזק את הסגל בעקבות הפציעה של אלש וידאל בשבת האחרונה, כך טוענים היום (שלישי) בתקשורת הספרדית. כזכור, המגן נפגע בצורה קשה מול אלאבס, נותח וישוב לשחק רק בעונה הבאה. בשל פגיעתו הקשה של המגן הימני, לאלופה יש אפשרות לצרף שחקן באופן חריג, בהתאם לחוקי ההתאחדות הספרדית. אם אכן יצורף רכש, הוא יוכל לשחק אך ורק במסגרת הליגה.

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "אתפלל הלילה שהפציעה של ז'סוס לא חמורה"
שלישי בליגת האלופות: טיאגו סילבה ככל הנראה יחמיץ את ברצלונה
ספרד: אייבר הביסה את גרנאדה 0:4, שער ושני בישולים לפדרו לאון

ניימאר ברצלונה מול מריו גספר ויאריאל. רויטרס
בקרוב ביחד? ניימאר וגספר/רויטרס

בתקשורת המקומית מדווחים כי פציעתו של וידאל, שהציג גרף התקדמות מרשים בחודש האחרון, הובילה את לואיס אנריקה לקיים פגישה בהולה עם המנהל המקצועי רוברטו פרננדס כדי לבחון את האופציות הקיימות. השם הראשון שעלה ממנה הוא של ז'ואאו קאנסלו, ששמו נקשר עם ברצלונה בשנה האחרונה. הפורטוגלי של ולנסיה נחשב לאופציה מגוונת ובעל יכולות התקפיות מרשימות, אולם הדרישה של העטלפים עומדת על 25 מיליון יורו וכרגע בברצלונה לא ממהרים לקבל החלטה בנוגע לקאנסלו, שדורש חוזה ארוך טווח.

פרננדס הבהיר ללואיס אנריקה כי הוא שוקל את האפשרות להחתים מגן לטווח קצר, ובקיץ לשקול מחדש את שדרוג עמדת המגן הימני בהתאם להחלמתו של וידאל. שמות נוספים שנחשבים למועמדים להתחרות עם סרג'י רוברטו הם מריו גספר מוויאריאל, אנדר קאפה מאייבר ומישל מסד מלאס פלמאס. לעומת זאת, ב'ספורט' הקטלוני טוענים כי מי שזוכה לעדיפות ברורה מצד המאמן הוא ג'וני קסטרו מסלטה ויגו, זכר לעבודה המשותפת עם לואיס אנריקה. התכולים מגליסיה דורשים עבורו 10 מיליון יורו, פחות מהמחיר אותו דורשים בצוללת הצהובה עבור גאספר.

שם נוסף שנכלל בפנקס של ברצלונה הוא מרטין קאסרס. האורגוואי, ששיחק בברצלונה וסיים את חוזהו יובנטוס הקיץ, ניהל בחודשים האחרונים מגעים עם סאות'המפטון ומילאן, אך הוא עשוי להעדיף את ההצעה לשוב לקדנציה שנייה בקאמפ נואו.

מרטין קאסרס שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
האופציה הזולה. קאסרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully