וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: טיאגו סילבה ככל הנראה יחמיץ את ברצלונה

הבלם הברזילאי סובל מכאבים בשריר ולא אמור לעמוד לרשותה של פריס סן ז'רמן (21:45, ספורט5). לוקאס מורה: "הדרך היחידה לעצור את מסי - לקשור אותו". בנפיקה תארח את דורטמונד

one

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יצאו מחר (שלישי) לדרך עם שני מפגשים. במוקד תיערך אחת ההתמודדויות המסקרנות בשלב 16 האחרונות, כאשר פריס סן ז'רמן תארח את ברצלונה. במקביל, בנפיקה תארח את בורוסיה דורטמונד.

seperator

פריס סן ז'רמן - ברצלונה (ספורט 5, 21:45)

שתי הקבוצות יפגשו בפעם השביעית מאז 2013, כשהפעם האחרונה היתה ברבע הגמר של 2014/15, העונה האחרונה בה הקטלאנים זכו בתואר. המארחת תגיע למשחק בכושר טוב אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כשנראה שמעמדו של אונאי אמרי מתחיל להתייצב אחרי פתיחת עונה בינונית. אחד האחראים העיקריים לכך הוא אדינסון קבאני, שכבש בכל חמשת מחזורי הליגה האחרונים. החדשות הרעות מבחינת אלופת צרפת מגיעות מכיוונו של טיאגו סילבה, שסובל מכאבים בשריר וככל הנראה לא יעמוד לרשותו של אמרי. טיאגו מוטה המושעה לא יהיה בסגל כמו גז'גוז' קריכוביאק הפצוע. חאבייר פסטורה בסגל אך לא ברור אם ישותף במשחק. לוקאס מורה נשאל איך ניתן לעצור את ליאונל מסי והשיב: "באופן חוקי? עבורי זה בלתי אפשרי לעצור אותו. צריך לקשור אותו".

מן העבר השני, אלופת ספרד לא נמצאת במצב מזהיר בליגה כשריאל מדריד עוד יכולה לפתוח פער של שבע נקודות בפסגה, אך היא נמצאת בכושר טוב אחרי שעלתה לגמר הגביע והבקיעה שישייה לרשת של אלאבס במחזור האחרון. בנוסף, לואיס אנריקה יכול להיות מרוצה מכך שסרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה וג'רארד פיקה יהיו בסגל, אך חאבייר מסצ'ארנו וארדה טוראן הפצועים בחוץ כמו אלש וידאל שסיים את העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
יפתח לצד אומטיטי? פיקה/GettyImages

בנפיקה - בורוסיה דורטמונד (ספורט 5+, 21:45)

זה יהיה המפגש הראשון הקבוצות מאז 1963/4, אז נפגשו במסגרת גביע האלופות למועדונים. הגרמנים הפסידו במשחק הראשון 2:1, אך הביסו 0:5 בגומלין. הכושר הנוכחי של דורטמונד קצת פחות טוב ובליגה היא ניצבת במקום הרביעי בלבד עם 15 נקודות מתחת לבאיירן מינכן הראשונה, לאחר שבמחזור האחרון בבונסדליגה הפסידה 2:1 לדרמשטאדט. מי שיחסר מחר לתומאס טוכל מחר הוא מריו גצה הפצוע, אך דמבלה, רויס, שמלצר ופישצ'ק שהיו בספק, יכללו בסגל.

מנגד, הפורטוגלים העפילו ברגע האחרון לשלב 16 האחרונות, למרות שהפסידו במחזור האחרון. בליגה בנפיקה במקום הראשון עם נקודה מעל פורטו, ועם שני ניצחונות רצופים בהם כבשה שישה שערים. הפורטוגלים יחסרו את אנדראה זיבקוביץ' המושעה וליסנדרו לופז הפצוע. בחוד צפויים לפתוח קוסטס מיטרוגלו וג'ונאס שנמצאים בכושר טוב.

פייר אמריק אובמיאנג בורוסיה דורטמונד חוגג שער. AP
ינסו להשיג מקדמה. אובמיאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully