וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים חוששים מזחיחות לקראת הגמר: "המשחק בארנה, אבל אין לנו יתרון ביתיות"

14.2.2017 / 8:30

בקבוצה מהבירה כבר חושבים על המפגש מול מכבי תל אביב: "עשינו רק חצי מהעבודה, המטרה היא זכייה". פיאניג'אני צינן את ההתלהבות: "חשוב לשלוט ברגשות", קינזי: "יש לנו הרבה כלים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. הפועל ירושלים העפילה אמש (שני) לגמר גביע המדינה לאחר 59:68 מול הפועל חולון. אנחת רווחה נשמעה בספסל של הקבוצה מהבירה, בעיקר בשל העובדה כי המשחק היה צמוד סמוך לסיום. "העיקר שניצחנו ועלינו לגמר. לא נשברנו, אך נצטרך לשחק טוב יותר בגמר", בירכו בהפועל ירושלים על הניצחון הדחוק – בדיוק כפי שבמכבי תל אביב, בירכו על הניצחון המיוזע מול מכבי אשדוד/ באר טוביה.

סימונה פיאניג'אני עדיין לא שוחח עם השחקנים לקראת המפגש ביום חמישי, אך כבר באימון הקרוב האיטלקי צפוי לשים דגש על הנושא המנטלי. "עשינו רק חצי מהעבודה, המטרה היא לזכות בגביע ולא להגיע לחצי הגמר", הבהירו בבירה והוסיפו: "אומנם המשחק בארנה, אבל אין לנו יתרון ביתיות כי שני הקהלים יגיעו". החשש במועדון הוא מזחיחות, בייחוד אחרי המאזן בין שתי הקבוצות העונה - ששייך בצורה ברורה לאדומים. "כשיש משחק על תואר אנחנו צריכים להילחם עליו מהדקה הראשונה ולזכות בו", אמרו.

עוד נושא:

אנדרו גאודלוק: "איבוד היתרון? לא נשברנו, אולי אנחנו משתפרים בתחום הזה"
מאני דיפרסיה: מכבי תל אביב לא מוצאת פיתרון לבעיית הרבע האחרון
הקרב של פניניג'אני: גיא פניני בעקבות מיקי, פיאניג'אני בעקבות עצמו

הולוואי מול דייסון/יוסי ציפקיס

2. השחקנים הודו לקהל בסיום וליאור אליהו סיכם: "זה היה משחק מוזר, טיפוסי לחצי גמר גביע שיש בו לחץ. היה כאן קרב חפירות, שמרנו טוב. מגיע להפועל חולון קרדיט, הגעה לגמר הייתה המטרה והשגנו אותה. הלוואי ונזכה בגביע". לקראת הקרב מול הצהובים: "אי אפשר להשוות משחק ליגה לגמר גביע. לשתי הקבוצות בעיות, אבל זה מפגש פיקנטי וכולם רוצים לזכות. יכול להיות שהמשחק יהיה שונה עבור כמה שחקנים, כי יהיו ביציעים אוהדים של שתי הקבוצות".

טרנס קינזי, שבלט במחצית השנייה, הוסיף: "אני שמח על הניצחון, יש לנו יומיים עד הגמר בחמישי. זה היה קשה, יש לנו את הרבה כלים וכשכולם נוגעים בכדור אז המשחק הרבה יותר דינמי. נהיה מוכנים לקראת יום חמישי, קשה לנצח אותנו כשאנחנו משחקים בצורה קבוצתית".

בר טימור הוסיף את הזווית שלו לחצי הגמר: "זה מסוג המשחקים שבו רק התוצאה מעניינת, כמו משחק פלייאוף. שמרנו בצורה טובה, אך ההתקפה שלנו לא הייתה הכי טובה. אחרי שנסיים את השבוע הזה, נפתור גם את הנושא של הפציעה שלי". פיאניג'אני ניסה לצנן את ההתלהבות לקראת הגמר: "יש לנו סיכוי, אבל במשחק כמו ביום חמישי הכל יכול לקרות. אנחנו צריכים לנצח עם המנטליות הזו. הדבר החשוב ביותר הוא לשלוט ברגשות".

מאוחר יותר, הודיעה הפועל ירושלים כי בתוך 20 דקות אזלו הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה לקראת גמר הגביע. במכירה המוקדמת נמכרו 4,500 כרטיסים לבעלי המנויים, המשמעות היא שנותרו לאוהדים עוד 2,500 כרטיסים לקראת יום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully